Werner Rafteseth Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Koble til vnas.hopto.org - finfin mp server inntil dag sin kommer igjen Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 Ja vnas serveren er bra, hvertfall for fs2002 brukere Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 skriv vnas.hopto.org i ip-feltet Siter
Sindre Hansen Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 jeg får error når jeg prøver å koble på !!!!! Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Der er aldrig nogen på, når jeg er der. Jeg har kun mødt ÉEN eneste på den server! Kan i sige mig hvornår der er flest på den server? MvH Theis Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 akkurat nå er vi to stykker, i går ver det mange. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Theis ! Den er ikke så flittig i bruk, men til tider er det mellom 5 og 7 stk som flyr. Det at du ikke treffer så mange er bare tilfeldigheter. Det fine her er at den har støtte for FSNavigator i tillegg til "unlimited pilots"..... Kos dere, så skal jeg sørge for at serveren er stabil. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Håkon, jeg har et spørgsmål til dig. Flightsim.dk har planlagt et flystævne engang til september og jeg vil spørge dig: Er det ok at vi bruger jeres server til "Flightsim.dk´s flystævne 2004"´??? MvH Theis P.S. Det var mig der fik idéen Siter
Håkon Helgesen Skrevet 8. juli 2004 Skrevet 8. juli 2004 Ja kan vi ikke få i gang en avtale der tro? Send meg en mail på nårtid så skal jeg sørge for at serveren er rebootet og klar til innsats. PS: Søndag kl 18 og utover et par timer er den i bruk av VNAS generelt, men ellers kan vi sikkert "reservere" den noen timer ja, ingen problem. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Ok håkon, vi har et pogram her: Lørdag flyver vi ruten EKCH-EGLL-LFPG-EKCH(KASTRUP-HEATHROW-CHARLES DE GAULLE(PARIS)-KASTRUP) og søndag er vi i Stauning (EKVJ) og laver flyopvisning (arkrobatik,flyformation osv osv). Hvad siger du til det? MvH Theis P.S. Vi regner med at starte ved 12-14 tiden og slutte ved 19-21 tiden ca. OBS! Forbehold for ændringer efter denne besked er skrevet. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Vi har en avtale..... Men jeg er ikke hjemme på hele lørdagen/kvelden. Lån serveren dere gutter, bare hyggelig det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.