Fred Solli Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hei Kom på det litt seint, men det er møte søndag 4.juli i Oslo Flysimklubb. Les mer her: http://www.ofkl.org/update/index.php De av dere som er interessert i DC-10 simmen som kommer bør møte opp og få de ferskeste nyhetene fra den fronten. Fred Solli Nordic Simulator Center Siter
O85_ Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hei Fred! Vet ikke om jeg rekker å komme på møtet:( men jeg har fått undersøkt litt priser etc ang. flytting fra Drammen. Send meg en mail. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Ikke at jeg har noe med flysim klubben å gjøre, men jeg kan vel komme med et forslag. Dagsplanen på møtet er sikkert allerede lagt opp, og om emnet ikke står oppført der, er det mulig å diskutere et flightsim LAN under evt.? Tror både medlemmer og ikke medlemmmer i hele landet er klare for noe slikt nå! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.