Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spilt en god stund på multiplayer-serveren nå.. og får en følelse av at når det er mange online, blir det vanskelig å kommunisere.. mange chatter konstant, og noen setninger blir ikke lagt merke til engang..

Hva med en online radio server? hvor man kan bruke mikrofon?

Finnes jo mange forskjellige program, som f.eks Roger Wilco, TeamSpeak, Ventrilo og fler..

Kanskje flightsim.no kunne satt opp en slik server til multiplayeren? ..

Bare et forslag ""

Skrevet

Dag (WEB-master) har en egen voiceserver der man bruker RW og samme IP som på MP. Problemet er at den av og til henger seg og må restartes. Nå er jo Dag nettopp dratt til Florida og jeg vet ikke om han har ordnet seg med "stand-in" som tar over de ukene han er borte ""

Skrevet

Hmm.. Vatsim? Ja du sier noe. Jeg har lyst til det men jeg vet ikke hvor seriøst det er. Er redd for at det kan være litt for seriøst for meg. Jeg har ikke mulighet til å fly i flere timer i strekk (maks er vel 2-3 timer) og jeg kan ikke avtale ett tidspunkt heller. Men jeg skal prøve en gang og jeg er ganske sikker på at når jeg har prøvd den ene gangen er jeg ikke mye innom vnlig muliplayer for å si det sånn. Blir veldig fort oppsukt av sånne ting """"""

Skrevet
Serveren er moden for en restart nå ser det ut som. Umulig å komme innmed fs2002 ""

Det får sikkert vente til Dag er tilbake fra USA.

Jan Roar Rød

fungerende administrator

Skrevet

Så det har vært RW server med samme ip som mp serveren... ok.

Men det er jo ganske dårlig lydkvalitet der da?

Ikke kan man stille den opp eller..?

Men nå er den ikke der.

Og idag kommer jeg ikke inn på mp serveren heller..

håper ikke Dag må komme hjem før man kan joine mp igjen.. ""

Skrevet
Jeg kan heller ikke komme ind på serveren!

lad os håpe at Jan Roar Rød kan fikse den

MvH Theis

Det kan jeg ikke. jeg befinner meg på Sunndalsøra i Møre og Romsdal. Servern står hjemme hos dag i Bodø. Dag har heller ikke gitt meg aksess til å fjernstyre MP servern herfra. Dermed må dere nok vente til Dag er tilbake før eventuelle restarter av MP server kan skje (forutsatt at ikke Dag greier å få seg netttilgang i USA, da kan det jo hende han kan restarte servern). Dag er ikke tilbake fra USA på ca 10 dager.

Jan Roar Rød

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...