Fredrik K Olsen Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg har spilt en god stund på multiplayer-serveren nå.. og får en følelse av at når det er mange online, blir det vanskelig å kommunisere.. mange chatter konstant, og noen setninger blir ikke lagt merke til engang.. Hva med en online radio server? hvor man kan bruke mikrofon? Finnes jo mange forskjellige program, som f.eks Roger Wilco, TeamSpeak, Ventrilo og fler.. Kanskje flightsim.no kunne satt opp en slik server til multiplayeren? .. Bare et forslag Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Etter hva jeg vet så kan man bruke samme ip som mp-serveren men jeg har ikke fått dette til på en stund. Siter
Lars Rune Kjellberg Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Jeg brukte RW på multiplayeren før men den virker ikke på FS serveren lenger. Hadde vært kult å få den til å virke igjen, spesielt nå som det den siste tiden også har vært noen som har fungert som ATC. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Dag (WEB-master) har en egen voiceserver der man bruker RW og samme IP som på MP. Problemet er at den av og til henger seg og må restartes. Nå er jo Dag nettopp dratt til Florida og jeg vet ikke om han har ordnet seg med "stand-in" som tar over de ukene han er borte Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Serveren er moden for en restart nå ser det ut som. Umulig å komme innmed fs2002 Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Såpass ja. Enda et problem. Serveren finner det av og til passende å stenge oss "2002-ere" ute i kulden. Hjelp! DAG, KOM HJEM! Mao. en glimrende anledning å lære seg å bruke VATSIM Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Hmm.. Vatsim? Ja du sier noe. Jeg har lyst til det men jeg vet ikke hvor seriøst det er. Er redd for at det kan være litt for seriøst for meg. Jeg har ikke mulighet til å fly i flere timer i strekk (maks er vel 2-3 timer) og jeg kan ikke avtale ett tidspunkt heller. Men jeg skal prøve en gang og jeg er ganske sikker på at når jeg har prøvd den ene gangen er jeg ikke mye innom vnlig muliplayer for å si det sånn. Blir veldig fort oppsukt av sånne ting Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Serveren er moden for en restart nå ser det ut som. Umulig å komme innmed fs2002 Det får sikkert vente til Dag er tilbake fra USA. Jan Roar Rød fungerende administrator Siter
Thomas Gundersen Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 VATSIM er ikke for seriøst til at du kan joine gjengen. Du trenger ikke fly flighter som er lenger enn 2-3 timer (30 min. holder jo!) Og du trenger ikke avtale et tidspunkt å fly på Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Serveren er moden for en restart nå ser det ut som. Umulig å komme innmed fs2002 Det får sikkert vente til Dag er tilbake fra USA. Jan Roar Rød fungerende administrator Det er sikkert greit det Jan Roar Skal kikke litt på vatsim greiene. Siter
Fredrik K Olsen Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Så det har vært RW server med samme ip som mp serveren... ok. Men det er jo ganske dårlig lydkvalitet der da? Ikke kan man stille den opp eller..? Men nå er den ikke der. Og idag kommer jeg ikke inn på mp serveren heller.. håper ikke Dag må komme hjem før man kan joine mp igjen.. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg kan heller ikke komme ind på serveren! lad os håpe at Jan Roar Rød kan fikse den MvH Theis Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg kan heller ikke komme ind på serveren! lad os håpe at Jan Roar Rød kan fikse den MvH Theis Det kan jeg ikke. jeg befinner meg på Sunndalsøra i Møre og Romsdal. Servern står hjemme hos dag i Bodø. Dag har heller ikke gitt meg aksess til å fjernstyre MP servern herfra. Dermed må dere nok vente til Dag er tilbake før eventuelle restarter av MP server kan skje (forutsatt at ikke Dag greier å få seg netttilgang i USA, da kan det jo hende han kan restarte servern). Dag er ikke tilbake fra USA på ca 10 dager. Jan Roar Rød Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 POKKERS! Så må vi jo bare vente. MvH Theis P.S. Kender du andre servere der er ligesom flightsim.no´s? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.