Andreas F. Tollefsen Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Møkk Har som motto at man krasjer aldri i FS. Men i dag landet jeg på Flesland etter et annet fly. Online på VATSIM selvfølgelig. Jeg landet og taxet inn til Gate 27. På gate 28 stod det en annen 737 som akkurat hadde landet. Når jeg var helt fremme ved gaten. Taxet perfekt på linja så fikk jeg aircraft collision. Flyet ved siden av meg hadde jeg god klaring til, ihvertfall en vingelengde. Så det var som pokker. Er det vanlig at man krasjer med andre fly som er så langt unna seg? Har til nå aldri opplevd det før. Pokker. Min første krasj i FS på år og dag. Siter
Fredrik Hoel Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Det er grunnen til at det er lurt å ha på Ignore Crash Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Har hatt et tilfelle for drøyt ett år siden. Fikk en danske, bokstavelig talt trøkt oppi ræva! Han stoppet ikke når jeg stoppet på holdinpoint ved RWY 19L og dermed var ulykken ute, aircraft crash og FS ble restartet. Jeg hylte og skreik og kjeftet på dansken, men hva for en nytte hadde det? Fra den dag flyr jeg med ignore crash.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.