Skrevet 23. juni 2004 20 år Noen som har noen tips om spesielle dager hvor det er flest "interessante" fly å se på Gardermoen. Og da mener jeg litt utenom de vanlige SAS/Braathens, NAS og Widerøe. F.eks Aeroflot, PIA, Continental og andre fjerne selskap. Mulig jeg tar min gamle Datsun og freser nedover dit en tur til neste uke.
Skrevet 24. juni 2004 20 år Stian er ENGM kongen, han vet..... Stian lørdag blir det A333 på meg...ha det fint så lenge jeg er borte....
Skrevet 24. juni 2004 20 år Forfatter Hjelper å syte litt ser jeg. Da har jeg litt å gå ut ifra hvertfall. Takker .
Skrevet 24. juni 2004 20 år Synes egentlig det alltid var spennende ting å se på uansett dag på Gardermoen de gangene jeg var der oppe i fjor jeg..
Skrevet 24. juni 2004 20 år Dra i hælja, så får du med deg alle høydepunktene. I tillegg til PIA A310/B743 og Continental B752, får du nye selskaper som TAP Air Portugal, Germanwings, Atlantic Airways og Turkish.
Skrevet 24. juni 2004 20 år Ang. spotting. På Søndag skal jeg kjøre familien opp til Gardermoen for en Italia-tur. Selv må jeg være hjemme og jobbe. Noen andre som skal opp dit så gi meg en melding. Er der fra to til rundt fem tenker jeg.
Skrevet 24. juni 2004 20 år Kansje du får se 10' ern ??? Airbus 310?? DC10?? Finnes en 10,er.......gjør det ikke? ihvertfall i hjerte mitt...he he he he
Skrevet 25. juni 2004 20 år Rart ingen av OSL innafor har svart ennå? Kommer vel... Kommer her; Det er som det sies før her Tirsdag evt Lørdag morgen/formiddag det er mest å se på Gardermoen. Tirsdager har vi i teorien (er ikke alltid de dukker opp) Aerflot Tu154 / DC10F Korean Air 747-400F Continental 752 Air Mediteranee Euralair BlueLine 3 Spanair fligher (2 Airbus 1 MD80) Germanwings 320 Lørdags morgen er det en drøss med chartermaskiner - alt fra 737 -> A330 - pluss at Aeroflot også her kommer med DC10F. Men det er IKKE spottevær sørpå for tida, har regna 8 dager i strek.. og det regner ikke litt, men MYE!
Skrevet 25. juni 2004 20 år Hallo. Jeg er der på tirsdag morgen, fra 09.00 og utover. treffes på 97190653.
Skrevet 25. juni 2004 20 år Men det er IKKE spottevær sørpå for tida, har regna 8 dager i strek.. og det regner ikke, men MYE! Regner det ennå der nede.. her oppe har vi dag hatt hele 19 varmegrader
Skrevet 25. juni 2004 20 år Forfatter Der ble det litt mer fart i sakene, ja. Blir nok en tirsdag, hvis jeg drar ned. Birger: Mulig det blir førstkommende tirsdag, i såfall gir jeg deg en pling i telefonen. Kommer litt an på hvordan kona skal jobbe neste uke..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.