Ståle Andre Ustad Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 er det noen som føler for en tur??? på serveren til flightsim Siter
Andreas F Berger Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Kansje det spørs når og hvor fordi jeg skal snart på ferie. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 er det noen som føler for en tur??? på serveren til flightsim Om ettermiddagene og kveldene er det nesten alltid folk på MP-serveren så det er bare å logge seg på Siter
Werner Rafteseth Skrevet 26. juni 2004 Skrevet 26. juni 2004 Jeg er nok mye å se fremover.. holder på med min jorda rundt tur snart ferdig, regner med å bli ferdig ut i neste uke. Har nå flydd: Ålesund - Oslo - Amsterdam - Dublin - New York - Los Angeles - Honolulu - Tokyo - Hiroshima - Hong Kong - Subic Bay - Scherger - Sydney - Broome - Bangkok og er i skrivende stund på vei til Indira Gandhi Intl airport Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.