June 23, 200422 yr Søndag 27/6 ca kl 14.00 er det planlagt et besøk av Dakota Norway`s DC-3 LN-WND på Kristiansund lufthavn Kvernberget. Det blir muligheter for rundflyging (450 kr for 30 min) påmeldingsliste i resepsjonen til Hotel Fosna. Dette er en sjelden mulighet for oss i dette området.... løp og kjøp..
June 23, 200422 yr Og som vanlig når noe skjer her på vår kjære Kvernberget, så renner forumet over av svar..... Skal hvertfall avgårde å ta en titt , medbringende kameraet mitt.
June 23, 200422 yr Og som vanlig når noe skjer her på vår kjære Kvernberget, så renner forumet over av svar..... Trenger ikke svare på dette da, er jo en ren infomelding . Men for den som har anledning, kan en flytur med denne vakre sølvdamen virkelig anbefales.
June 24, 200422 yr Author Skal hvertfall avgårde å ta en titt , medbringende kameraet mitt. Dersom det ikke blir nok deltakere til rundtflyging så blir det kansje ikke så mye å se på... . Og tenk på de nærbildene du får når du kommer helt innpå maskinen..