Daniel Skjeldam Skrevet 18. juni 2000 Skrevet 18. juni 2000 Det er langt mellom godbitene på Flesland, men på onsdag lander det en Corsair 747 i Bergen. Sannsynligvis er det en 747-300 som kommer, og oppdraget er å hente mannskapet fra et cruiseskip som er i byen. Selvsagt er jeg dratt fra byen da...typisk. Den er forøvrig ventet inn litt ut på ettermiddagen. Håper iallefall noen får sett dette uvanlige synet på Flesland, dersom da ikke tåka stenger hele flyplassen, som det har gjort store deler av denne dagen. Siter
Tom Strøm Skrevet 18. juni 2000 Skrevet 18. juni 2000 I går 18.06 var det en Corsair Airbus 321 og en Airbus 330 på Evenes med nye passasjerer til cruiseskip som ligger i Harstad. Samtidig hentet de passasjerer som skulle hjem igjen. ------------------ Mvh Tom Siter
Erik H. Bakke Skrevet 21. juni 2000 Skrevet 21. juni 2000 Dette MÅ bare sees (og fotograferes [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Siter
Frode Foss Skrevet 21. juni 2000 Skrevet 21. juni 2000 747 ! Er nettopp kommet tilbake fra Bergen. Var så heldig at jeg fikk sett Corsair-maskinen ta av fra BGO. Dette var heftig, da det var fuktig rullebane, med mye vannsprut etter flyet … ------------------ frode.foss@c2i.net Siter
Erik H. Bakke Skrevet 21. juni 2000 Skrevet 21. juni 2000 Joda, det var ganske heftig. Var du med Braathens-flyet som fekk pushback rett etter at Corsair hadde tatt av, forresten? Nådde nett så vidt å få med meg take-off rwy 17. Fekk ikkje sett så godt etter, men maskina var nok ingen 747-300. Det såg meir ut som ein -200, men flyet virka litt i "minste" laget, så det kan ha vert ein 747SP. Det får eg nok veta nærare av andre her på forumet, eller når eg får framkalt bilda mine. Fekk knipsa eit gjennom gjerdet, og et par fra haugen bak fraktgodsen, så kanskje eg klarer å finna eit eller to som egnar seg for upload. Siter
Frode Foss Skrevet 21. juni 2000 Skrevet 21. juni 2000 Stemmer, var i Braathensflyet. Jeg tror også det var en 747-200. ------------------ frode.foss@c2i.net Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.