Kristian B.bood Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hey. Er det noen som har funnet ut hvordan Point out funksjonen i ASRC fungerer? Klarer å ta point out på et fly til en annen kontroller, men den kontrolleren får ikke no indikasjon på det jeg nettopp har gjort. Siter
Ivar Hakli Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei Litt på tynn is her, men jeg tror jeg kjenner den. Jeg vet ihvertfall at den funker. Når man bruker funksjonen vil full tag vises hos den andre controlleren. Hvis den andre allerede hadde full tag oppe på ditt fly, vil han ikke se noe forskjell på din pointout. Du får teste å se. Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Er ikke riktig med her, men hva mener dere med point out..? Hvis det er oversending med informasjon om klarert høyde, så er den beskrevet i manualen! Siter
Kristian B.bood Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Har lest manualen et par ganger, og i manualen står det også hvordan man "gjør det" for å "sette igang" point out'n, men ikkeno om hva som vises på Controllerens skjerm. Så jeg tror du missforstod... Ivar: Mulig det, skal sjekke litt til Siter
Hans Utne Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hans Olav, "Point-out" er en funksjon i ASRC som skal gjøre det enklere for en annen ATC å identifisere et fly/ekko i forbindelse med hand-off Mvh Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.