June 16, 200422 yr Er det vanlig at en 13-åring flyr med FMC, SID\\STARS, Kart, Sjekklister osv...? Føler meg som en newbie
June 16, 200422 yr Føler meg som en newbie Du og ja? Jeg har akkurat lært meg å bruke FMC, men jeg er ikke så flink ..
June 16, 200422 yr Author Bare lurer. Jeg jør ikke det. Prøver å få til FMC'en i PMDG'en, må lese av tutorialen for å få til å programmere den Virker bare som alle andre inn på forumet kan dette... Føler meg som en Newbie som sagt
June 16, 200422 yr Gjør det noe om du føler deg som newbiie da? Alle gjorde vel mer eller mindre det når de selv begynte med FS tenker jeg... Ma jo begynne et sted
June 16, 200422 yr For å si det sånn: Jeg har flydd FS i 7år (er snart 15) og jeg aner ikke hvordan man flyr med FMC. så det så
June 16, 200422 yr For å si det sånn: Jeg har flydd FS i 7år (er snart 15) og jeg aner ikke hvordan man flyr med FMC. så det så Da er vi to!