June 14, 200422 yr Noen som vet når dem stikker av gårde? Var på plass klokka ti, men de hadde bare en liten takserunde. Måtte tilbake på jobb , men stikker bort igjen på kort varsel
June 14, 200422 yr Author Jepp... Ca. NÅ!! Passerte vinduet mitt, på vei til low approach 18 - typisk inn i helsxxxxxx at ikke jeg var klar!!! Den eneste sjansen på, vel, noensinne?
June 14, 200422 yr Tja, det hender jo at det er F-15 innom Norge, såvidt jeg så utifra bildene til Dag så var de som var på Sola fra Lakenheath i England, og de pleier jo å delta på endel øvelser osv. rundt om i Europa... Har sett F-15 både på lufta og på bakken selv, og jeg må si at den spesielle lyden de lager når de passerer deg sitter godt i minnet
June 15, 200422 yr Author Jøss, Jörgen, flyr du hernede også? Trodde du holdt deg i det kalde nord Jaja, de kom jo tilbake, så du kan jo nesten si at du fløy forbi dem etterpå
June 15, 200422 yr Jøss, Jörgen, flyr du hernede også? Trodde du holdt deg i det kalde nord Javisst! Flyger ex NAS ruterna för BU.