Per-kristian Jensen Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Nå er endelig ATC Radar Screen v5 kommet ut.. men jeg kommer meg ikke på fs.no serveren eller rettere sagt den finner ikke fs.no mpen Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Og jeg kommer ikke lenger en at det kommer feilmelding i startupen.. "ERROR! There are some main databases file missing, please reinstall this program. This program will terminate now" Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 du har ikke kjørt Manuels Service Pack 3 Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Nå er endelig ATC Radar Screen v5 kommet ut.. men jeg kommer meg ikke på fs.no serveren eller rettere sagt den finner ikke fs.no mpen Sørg for at du ikke er pålogget på flight simulator, du kan ikke ha to tilkoblinger... Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 er ikke koblet til FS... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.