Werner Rafteseth Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Heisann! Har tatt over en del av arbeidet på www.vbraa.com nå, og har forstått det slik at enkelte har ønske om å foreta gruppeflighter over vatsim? Kanskje Gutta på Tur kunne tenke seg å fly en real charterrute fra Braathen fra Norge og sørover i sommer? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Hm.. så dårlig ut etter den første timen.. vel, får se! Blir det veldig få interesserte gidder jeg ikke å bry meg med organisering. Angående Gutta på Tur så lurte jeg bare på om noen av dere ville bli med på en slik tur i sommer? Dere bruker jo å dra sørover, og kanskje vi kunne samarbeide litt? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Var vel kanskje litt rask med å trykke deg inn på en forumside nå Werner? Hadde vel kanskje passet bedre under "VATSIM" istedet for "Multiplayer"? Når det gjelder Gutta På Tur sine turer så tar vi ruter som det selv passer oss, noen ganger snubbler vi over en real rute, andre ganger ikke. Men som oftes er jo våre destinasjoner populære feriedestinasjoner for solkåte nordmenn. Om ruten tilhører Braathens, Britannia, MyTravel eller Spanair går nesten for det samme, gutta som flyr for oss flyr for et selv valgt VA selskap, slik at vi er sikkre på at de får uttelling for sine turer. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 kanskje vi kunne samarbeide litt? Dette er så absolutt ikke en dum idè, har faktisk vært inne på tanken selv. Men slo den fra meg da jeg hørte at et fåtall av Braathenspilotene fløy på VATSIM, og seriøsitetsfaktoren er jo også viktig å se inn på. Forøvrig så regner jeg med at jeg iløpet av sommeren tar kontakt med flere VAs i Norden når det gjelder samarbeid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.