Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Från VG.no:

Ingen personer kom til skade, men passasjerene måtte forlate flyet på skliene som brukes i nødssituasjoner

Dash-8 Q400 har inga escape slides..! ""

Men det lät väl mer dramatiskt så..?

Skrevet

Nå begynner man å se virkningen av alle nedbemanninger på sikkerhetssiden. Dette kommer bare til å bli verre og verre.

Nå må politikerne få opp øynene på hva som er i ferd med å skje angående flysikkerhet. Nå må det stilles større krav til bemanning i de enkelte selskap. Jeg for min del tror ikke flyene blir sett over på hver flyplass, noe som burde være et krav. Dette kommer til å ende i flere store ulykker visst ikke noe blir gjort snart.

Skrevet

Ganske sterke ord fra en hvis kjennskap til flyselskapenes rutiner sannsynligvis begrenser seg til hva vedkommende kan lese om i avisene....

Kan du kanskje legge frem fakta som tilsier at disse to episodene skyldes nedbemanning i tekniske avdelinger? ...eller slenger du bare med leppa uten et snev av innsikt slik jeg skrev først?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...