Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du blir ikke utestengt. Det er det at Dag ordner med serveren iblandt, og da hopper noen ut (tror jeg).

Dag sperrer ikke folk ute, uten grunn..

Skrevet
nej, men det var tæt på ""

Og HVIS der er nogen der prøver

Så skriver jeg et STOOOOORT klage brev til dag ""

der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 """"""

Venlig hilsen OY-THEIS

""

Sikkert fordi du ikke kan skrive, og bruker altfor mange smileyer

EDIT: Klage brev til Dag? Hmm.. Dere dansker skal være glade for at Dag gidder å ha en multiplayer server i det hele tatt. Sure dansker som klager på andres, når dere ikke har en jævla multiplayer server selv engang.. ""

Skrevet

der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 """"""

Venlig hilsen OY-THEIS

""

EDIT: Klage brev til Dag? Hmm.. Dere dansker skal være glade for at Dag gidder å ha en multiplayer server i det hele tatt. Sure dansker som klager på andres, når dere ikke har en jævla multiplayer server selv engang.. ""

Jeg tror bare, at jeg holder k*** fra nu af. "" p.s. Jeg kan godt skrive, det er bare DANSK!p.p.s. Undskyld hvis jeg har såret jeres følelser, wrechedspy & sk545 """"
Skrevet

Venlig hilsen OY-THEIS

""

HoHo ""

Skrevet

Venlig hilsen OY-THEIS

""

Jeg tror bare, at jeg holder k*** fra nu af. "" p.s. Jeg kan godt skrive, det er bare DANSK!p.p.s. Undskyld hvis jeg har såret jeres følelser, wrechedspy & sk545 """"

Neida, post i veg du!

Det er bare det at du truer med å sende klagebrev til Dag. Han har da ikke gjort deg noe!?

Det er da kun Dag, som kan stenge deg ute fra serveren. Så drit i di andre du! ""

Skrevet

Han mener vel å klage på at to deltakere på multiplayer vil smide (kaste, om jeg forstår deg rett?) deg ut, og det er jo selvsagt en ganske barnslig oppførsel. Et klagebrev til Dag er vel på sin plass om dette gjentar seg ""

Kom heller til Vatsim, der flyr de skikkelige folka. Der blir folk kasta ut før de får sagt noe fælt, pluss at alt er mer seriøst ""

Skrevet
Han mener vel å klage på at to deltakere på multiplayer vil smide (kaste, om jeg forstår deg rett?) deg ut, og det er jo selvsagt en ganske barnslig oppførsel. Et klagebrev til Dag er vel på sin plass om dette gjentar seg ""

Kom heller til Vatsim, der flyr de skikkelige folka. Der blir folk kasta ut før de får sagt noe fælt, pluss at alt er mer seriøst ""

Vel, har følgt denne saken både her inne og på multiplayer serveren. Eneste jeg kan si er at Theis slett ikke er så uskyldig som han fremstiller seg selv her. Jeg kommenterer ikke mer for øyeblikket.

Skrevet

""""""

hehe.. artig tråd dette her..

For all del ikke forlat FS.NO mp serveren da! Det må jo være noen å fly med når man flyr online. Men PRØV å holde det litt seriøst.. Skal ikke forlange mye men bare vær høfflige og ikke krasj i andre med vilje. Jeg fly på FS.NO mp fordi Vatsim blir for seriøst på en måte liksom ""

Skrevet
Vel, har følgt denne saken både her inne og på multiplayer serveren. Eneste jeg kan si er at Theis slett ikke er så uskyldig som han fremstiller seg selv her. Jeg kommenterer ikke mer for øyeblikket.
Jeg har aldrig prøvet at fremstille mig som uskyldig, "" og hvis du har misforstået mig, det kan jeg jo ikke gøre noget ved ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...