Andreas F Berger Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Har noen av dere opplevd å bli stengt ute av serveren til flightsim med FS 2004 Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Du blir ikke utestengt. Det er det at Dag ordner med serveren iblandt, og da hopper noen ut (tror jeg). Dag sperrer ikke folk ute, uten grunn.. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 nej, men det var tæt på Og HVIS der er nogen der prøver Så skriver jeg et STOOOOORT klage brev til dag der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 Venlig hilsen OY-THEIS Siter
Gjest Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 nej, men det var tæt på Og HVIS der er nogen der prøver Så skriver jeg et STOOOOORT klage brev til dag der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 Venlig hilsen OY-THEIS Sikkert fordi du ikke kan skrive, og bruker altfor mange smileyer EDIT: Klage brev til Dag? Hmm.. Dere dansker skal være glade for at Dag gidder å ha en multiplayer server i det hele tatt. Sure dansker som klager på andres, når dere ikke har en jævla multiplayer server selv engang.. Siter
Magnus Wiik Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Han ville neppe vært like sur om han var norsk Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Han ville neppe vært like sur om han var norsk Nei sikkert ikke. Finnes det sure nordmenn da? Skjerp dere. Dansker er minst like velkomne på serveren som andre..... Siter
Magnus Wiik Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 jeg var ironisk i innlegget mitt... Kom kanskje litt dårlig fram? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. juni 2004 Skrevet 5. juni 2004 Neida, neida. Tok den jeg. Min "kritikk" var slett ikke ment på deg , men mer av generell art. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 nej, men det var tæt på Og HVIS der er nogen der prøver Så skriver jeg et STOOOOORT klage brev til dag der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 Venlig hilsen OY-THEIS Sikkert fordi du ikke kan skrive, og bruker altfor mange smileyer EDIT: Klage brev til Dag? Hmm.. Dere dansker skal være glade for at Dag gidder å ha en multiplayer server i det hele tatt. Sure dansker som klager på andres, når dere ikke har en jævla multiplayer server selv engang.. Jeg tror bare, at jeg holder k*** fra nu af. p.s. Jeg kan godt skrive, det er bare DANSK!p.p.s. Undskyld hvis jeg har såret jeres følelser, wrechedspy & sk545 Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Anders Sørby...den var litt drøy... Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 nej, men det var tæt på Og HVIS der er nogen der prøver Så skriver jeg et STOOOOORT klage brev til dag der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 Venlig hilsen OY-THEIS Sikkert fordi du ikke kan skrive, og bruker altfor mange smileyer EDIT: Klage brev til Dag? Hmm.. Dere dansker skal være glade for at Dag gidder å ha en multiplayer server i det hele tatt. Sure dansker som klager på andres, når dere ikke har en jævla multiplayer server selv engang.. HoHo Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 nej, men det var tæt på Og HVIS der er nogen der prøver Så skriver jeg et STOOOOORT klage brev til dag der var faktisk to, der sagde, at de ville smide mig ud, og de to hedder wrechedspy og SK545 Venlig hilsen OY-THEIS Sikkert fordi du ikke kan skrive, og bruker altfor mange smileyer EDIT: Klage brev til Dag? Hmm.. Dere dansker skal være glade for at Dag gidder å ha en multiplayer server i det hele tatt. Sure dansker som klager på andres, når dere ikke har en jævla multiplayer server selv engang.. Jeg tror bare, at jeg holder k*** fra nu af. p.s. Jeg kan godt skrive, det er bare DANSK!p.p.s. Undskyld hvis jeg har såret jeres følelser, wrechedspy & sk545 Neida, post i veg du! Det er bare det at du truer med å sende klagebrev til Dag. Han har da ikke gjort deg noe!? Det er da kun Dag, som kan stenge deg ute fra serveren. Så drit i di andre du! Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Han mener vel å klage på at to deltakere på multiplayer vil smide (kaste, om jeg forstår deg rett?) deg ut, og det er jo selvsagt en ganske barnslig oppførsel. Et klagebrev til Dag er vel på sin plass om dette gjentar seg Kom heller til Vatsim, der flyr de skikkelige folka. Der blir folk kasta ut før de får sagt noe fælt, pluss at alt er mer seriøst Siter
Werner Rafteseth Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Han mener vel å klage på at to deltakere på multiplayer vil smide (kaste, om jeg forstår deg rett?) deg ut, og det er jo selvsagt en ganske barnslig oppførsel. Et klagebrev til Dag er vel på sin plass om dette gjentar seg Kom heller til Vatsim, der flyr de skikkelige folka. Der blir folk kasta ut før de får sagt noe fælt, pluss at alt er mer seriøst Vel, har følgt denne saken både her inne og på multiplayer serveren. Eneste jeg kan si er at Theis slett ikke er så uskyldig som han fremstiller seg selv her. Jeg kommenterer ikke mer for øyeblikket. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 hehe.. artig tråd dette her.. For all del ikke forlat FS.NO mp serveren da! Det må jo være noen å fly med når man flyr online. Men PRØV å holde det litt seriøst.. Skal ikke forlange mye men bare vær høfflige og ikke krasj i andre med vilje. Jeg fly på FS.NO mp fordi Vatsim blir for seriøst på en måte liksom Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Vel, har følgt denne saken både her inne og på multiplayer serveren. Eneste jeg kan si er at Theis slett ikke er så uskyldig som han fremstiller seg selv her. Jeg kommenterer ikke mer for øyeblikket. Jeg har aldrig prøvet at fremstille mig som uskyldig, og hvis du har misforstået mig, det kan jeg jo ikke gøre noget ved Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.