Skrevet 28. mai 2004 20 år Ja da var endelig mannen som ringte HRS med at han hadde brann i sitt fly og holdt på å havarere. Selv satt han hjemme på sitt gutterom trygt plassert. link Kjell
Skrevet 28. mai 2004 20 år Det där var uppe på forumet då det hände minns jag... Idioten verkar inte visa någon som helst förståelse för vad han gjort! Vad hade skett om det pågick en SAR aktion efter en verklig olycka när han ringde in sitt falska larm? De hade varit tvungen att dela resurserna och minskat möjligheterna att rädda de verkligt nödställda. I detta tillfälle var det endast omständigheter som tillsa att det hela fick ett "gott" slut. I tillägg så kostade stuntet hans massa pengar...
Skrevet 28. mai 2004 20 år Fy [sensurert], jeg blir så sint ! Det der må jo vi skattebetalere betale for. 125 mann i en redningsaksjon i Sverige er ikke billig. Hva med å starte en protestliste, at han må betale alt selv, eller fengsel !?
Skrevet 28. mai 2004 20 år Denne guttungen er jo kjent for å spøke. Hvis jeg ikke husker skammelig feil så ringte han en ambasade i Oslo og utga seg for å være Kjell Magne Bondevik. Fryder meg at denne guttungen blir gjeldsslave...
Skrevet 28. mai 2004 20 år Si meg, hva tenker han med? Håper det ertsatningskravet svir, Tenk å lure flere reningssentraler til å sløse bort en masse penger, han burde ialefall ha fortstått at han vil få store erstatningskrav. Den fyren kan ikke være ved sine fulle fem.
Skrevet 1. juni 2004 20 år Han virker ikke helt smarte han jah. For en [sensurert]. Jeg blir bare sint når jeg hører om dette
Skrevet 1. juni 2004 20 år Det den karen der treng er god gammaldags juling, opptil fleire gonger for dagen.....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.