TOS Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kva treng ein av trening og studering for å sitje som AFIS Fullmektig på ein flyplass pålogga VATSIM? Siter
Anders Forseth Skrevet 24. mai 2004 Skrevet 24. mai 2004 Kunne si følgende fraser: "Runway free" "Runway occupied" "Wind XXX degrees at XX knots" "QNH ZZZZ" Tja...det var vel det meste! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Du må nok ha Student rating for å kunne sitte som AFIS fullmektig på VATSIM. Ellers så er det jo ikke store fraselogien som er bruk, det er somregel de overståtte. Hadde vært gøy å sett AFIS onine, ikke ofte man ser det på VATSIM. Siter
TOS Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Skrevet 27. mai 2004 Korleis får ein Student Rating då? hehe Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 Hei! og hvilket callsign skal man da bruke ? ( som AFIS ) Freddy Siter
O85_ Skrevet 28. mai 2004 Skrevet 28. mai 2004 blir vell XXX_v_TWR kan jo skrive i ATIS at man sitter som AFIS. Siter
Gjest A. H. Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Sliter litt med å få STU rating. Hvor melder jeg meg inn? Har lest å kikka litt, og har forstått at man skal inn på denne sida her http://www.vaccsca.org/ og logge inn og da skal man kunne melde seg inn for å få STU rating. Er jeg på riktig spor? Problemet når jeg er på den sida er at jeg ikke får logga meg inn osv. Var visst ikke medlem Så til dere andre som kanskje går i samme felle som meg, så må dere være medlem i vaccsca! Siter
TOS Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Skrevet 7. juni 2004 Men eg er medlem og får ikkje logga inn... Siter
Jan Kristiansen Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Hei Er du medlem i Sca vACC,(og selvsagt har en CID fra Vatsim) så skal du ha fått ett passord. Hvis du ikke har passord, og er registrert under members på Scandinavian vACC er det bare å klikke der det står I have forgot my password - Ett nytt passord sendes til din e-mail adr. som du oppgav når du registrerte deg. Følg informasjonen i den e-mail du mottar, og du skal komme inn. Du kan deretter forandre passordet til ett enklere ett om du ønsker. Fortsatt problemer kontakt Scandinavian vACC Membership accsca12@vaccsca.org Er det andre ting Dere ikke helt forstår eller bare ønsker svar på ta kontakt med Scandinavian vACC Staff, vi er der for Dere folkens. Siter
Jan Kristiansen Skrevet 8. juni 2004 Skrevet 8. juni 2004 Og ja en ting til De av Dere som er ATC i Scandinavian vACC, og som ikke har registrert seg på Forumet enda, bør gjøre det, Forum Det er et av kravene i The Constitution for å opprettholde aktive ATC status i Scandinavian vACC. Siter
Gjest A. H. Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Får aldri svar på mail Når jeg prøver å logge meg inn står det "Not Authed". Skal registreringa mi godkjennes eller.no, og tar evt. denne prosessen lang tid? Siter
O85_ Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Hei Alexander. Etter det jeg har forstått så må du godkjennes ja, hvor lang tid dette tar er jeg usikker på... tror nepp dette tar lengere en 1 uke. Siter
Gjest A. H. Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Okey, et par dager igjen da. Får vente og se Siter
TOS Skrevet 13. juni 2004 Forfatter Skrevet 13. juni 2004 Hei Alexander. Etter det jeg har forstått så må du godkjennes ja, hvor lang tid dette tar er jeg usikker på... tror nepp dette tar lengere en 1 uke. tja... sidan eg la meg in nder har det no gått langt meir enn ei veke... faktisk fleire veker utan at eg hugsar antal nett no... kjem ikje inn. "Not authed" står det... Siter
Jan Kristiansen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 De av Dere som har problem med å komme inn på Scandinavian vACC, være seg forum eller Web sider. Send en mail til Membership Department accsca12@vaccsca.org Merk med Vatsim ID og Deres navn (for og etternavn, så fixes dette. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.