Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Litt dyrt på NAK Shop. Er det ikke bare å ringe til El-Kjøp da eller sjekke på nettsiden, så er du sikker? Anbefaler også pedalene (USB) med toebrakes. Kanskje du får en pakkepris?

Jeg kjøpte for øvrig mine pedaler hos Ideel i Bodø for 990 kr "". Ta en telefon også dit (City Nord). Let litt rundt så finner du kanskje noe på tilbud.

Skrevet

Ja, ikke sant "". Mitt råd er å ikke hoppe på det første og beste tilbudet, men sjekke litt rundt så kanskje noen kommer med et godt tilbud. I alle fall; gled deg til du får disse enhetene i hus. En helt ny flyopplevelse "".

Skrevet
  • Forfatter

Så litt på CH sin hjemmeside, der kostet yoken 159,95$ som er 1078 NOK, altså halvparten så dyrt som hos NAKshop. Men hvor mye vil det komme på i frakt? Går det an å betale som postoppkrav?

Skrevet

Etter det jeg har funnet ut så blir det dyrere med frakt.

Og hva du enn gjør så ikke bestill gjennom ComputerParnter !!! De har rota bort min Yoke og nå måtte forhandleren i byen kjøpe ny til meg, og de kjøpte fra NAKShop.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …