Skrevet 21. mai 2004 20 år Da er vi kun få dager unna launch. Løp å meld dere som piloter, gutta! www.locostva.com
Skrevet 21. mai 2004 20 år Ja, nå er det ytterst få ting igjen! Rutene begynner nå å dukke opp, dere kan allerede se rutene LoCost vil fly. Søkefeltet er enda uferdig, da dette har lavere prioritet enn rutene. Jeg håper du vil ha noen flotte flyturer som pilot i LoCost Virtual Airline!
Skrevet 21. mai 2004 20 år Grunnen til at man ikke kan laste ned fly/se bilder av dem er at jeg ikke har dem, og det er jeg som ordner med nettsiden. Aleksander har lovet å sende ZIP-er, samt bilder.
Skrevet 21. mai 2004 20 år Jeg kan ikke komme med noen dato, men jeg håper virkelig at jeg klarer å bli ferdig med alt i løpet av uken.
Skrevet 22. mai 2004 20 år Rutene er nå i boks. Flyene kommer opp så snart Rønning får fikset noe maskintrøbbel.
Skrevet 22. mai 2004 20 år Forfatter Øyh! Da sa visst den CPU'en takk for seg. Var en voltregulator på hovedkortet som takket for seg, og kjørte såpass med volt igjennom den stakkars XP2400'en min, at det luktet svidd. Får ta å koble opp harddiskene mine på denne maskinen her(pappa sin) så jeg får overført flyene!
Skrevet 23. mai 2004 20 år Flott side! Oversiktelig og greit. Ikke minst skal dere ha ros for å fullføre. Mange som vimser og skal starte VA men som aldri det blir noe av. Har dere lagt ut bilder av paint'n deres enda? Kunne ikke finne det.
Skrevet 23. mai 2004 20 år Nei, bilder og flyene er det eneste som gjenstår. Rettelse: 737-400 kan lastes ned. Jeg kan derimot ikke garantere om dette er final-utgaven.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.