Skrevet 16. mai 2004 20 år Hei..Jeg har litt problemer med Ils app til Rwy09 på Værnes med Pmdg 737Ng.Det som er problemet er at flyet ikke vil treffe G/S,av en eller annen merkelig grunn.Jeg flyr inn mot 09 med Star VIG2-VA512-GALSO-GIRDI-RWY09. Håper på svar/tips/hjelp.
Skrevet 17. mai 2004 20 år Jeg regner med at du i denne situasjonen er på Final og kommer inn i ILS'en underfra,har satt ILS frekvensen i begge nav radioene og de er aktive,flyet er konfigurert for APP mode? Hvis du har alt dette på plass,kan det være at du er en av dem som opplever at radioene ikke fungerer som de skal. Det kommer en patch som skal fikse dette og noen andre småting... Det som er litt merkelig er at det ikke er så mange som får disse feilene.... Jeg har aldri hatt noen av dem.Hverken motorkutt ved V1,Spoiler problemer eller Radiotrøbbel....
Skrevet 17. mai 2004 20 år Forfatter Takk for svar dere.Joda flyet skal være konfigurert for APP mode.Og jeg har satt rett ILS frekvens i radioene.Men det som er litt merkelig er at det er bare Værnes jeg opplever dette på.Får vente på patchen,og se om dette hjelper meg.
Skrevet 17. mai 2004 20 år Skal ikke være nødvendig med noe patch. Det skal gå fint. Har du med alle nav punktene? Stemmer høydene med STAR kartene for Værnes rullebane 09? Ådne
Skrevet 19. mai 2004 20 år Nav punkter og høyder har ingenting med om du får inn ILS'en eller ikke......
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.