Werner Rafteseth Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Hei! Skal sitte ATC i kveld, og alt er klart med ATC Radar Screen BORTSETT fra at jeg ikke klarer å logge meg på fs.no serveren? Jeg har skrevet inn ip, men når jeg trykker ok får jeg opp "looking for fs-server", etterfølgt av "disconected". hva gjør jeg galt? Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 grunnen til at vi ikke kommer på er vel fordi at ARS er basert på FS2002 og etter det jeg har forstådd så kommer ikke noen seg inn på fs.no servern med fs2002 Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 17. mai 2004 Skrevet 17. mai 2004 Nei, av en eller annen merkelig grunn liker ikke MP-serveren oss som enda bruker FS2002 , og Dag må velvilligst restarte denne for at også vi skal kunne logge oss på. Da går det bra et par dager før serveren på nytt låser oss ute.... Men fortsatt god nasjonaldagfeiring Siter
Werner Rafteseth Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Skrevet 17. mai 2004 OK, takk for svar. Sendte et par mailer til han som laga programmet, en ny versjon for FS2004 kommer om ca. 2 uker.. får vente til da Siter
Dag Johansen Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg tror ikke dette skyldes FS2002-syndromet. Jeg sjekket hvem som var inne på serveren når jeg først leste om problemet, og da var det et par FS2002 brukere inne... Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Jeg har vært der Dag.Jeg får logga inn men 10 min senere står det: Multiplayer connection lost.Og også blir det vanlig fs. Kan du fikse det Dag? Det er så irriterende.Noen ganger blir man helt disconnected!!! Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 synd at ikke ny versjon er kommet før at vi har fri Torsdag og Fredag... fikk lyst og være litt CTR der hehe.... er hektisk de neste ukene, Torsdag og Fredag fri, Mandag vanlig skoledag, Tirsdag elevens valg, Onsdag Tinestafetten, Torsdag elevens valg Fredag vanlig skoledag, så er det rolig uke forhåpentlighvis første uka i Juni.... så har jeg jo snart bursdag og så er det LAN 28juni Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Sånn bare får å gi dere en idè om hvor mye jeg følger med: Hvor finner man ATC Radar Screen? Forresten så kommer jeg ikke inn på FS.NO-serveren med FS2002 nå...hjelp!!!...Jeg vil fly!!!... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Skrevet 18. mai 2004 Søk etter FS Radar Screen på avsim. nyeste foreløpig er 4,5. Versjon 5 har jeg ikke hørt mer om, men regner med at den kommer snart. Han som lager den har jobba med det i et halvt år, FS9 var ei hard nøtt, sa han Siter
Dag Johansen Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Forresten så kommer jeg ikke inn på FS.NO-serveren med FS2002 nå Restartet igjen... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Og hvordan skal det gå med oss "2002-ere" når Dag drar over dammen på ferie? Da er det ingen til å restarte serveren. Men litt seriøst; det er et mystisk fenomen dette at FS2002 ikke blir godtatt på serveren.... Med så mange glupinger her inne er det rart at ingen har forslag til løsning. Vel vel, 2002 er vel snart en "saga blott", men enda er det noen "steinalderfolk" her. Siter
Dag Johansen Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Jeg skal vel finne en måte å gjøre det på. Jeg kan restarte den via web, men det er ikke internett i huset jeg har leid i Florida. Derimot er det en kafé et par kvartaler unna som tilbyr trådløs internett, og der kan jeg jo ta meg en kopp kaffe innimellom Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Neida, du skjønner jo at jeg bare tuller.... Ta deg en høyst velfortjent ferie og glem alt som heter servere mens du er der borte. Vi overlever nok skal du se (selv om abstinensen kommer til å rive og slite i kroppen dersom f.eks. fs.no skulle gå ned) . Det er jo snart sommer og da får vi finne på andre ting å gjøre (hva skulle det være...? ) Siter
Lars K. Rønes Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Kan ikke du sette et fast tidspunkt å restarte den på da? Slik som resten av fs.no, f.eks klokka 04:00 om natten, da er det vel lite folk inne og flyr tenker jeg.. Da hadde jo FS2002 brukere i værste fall blitt utestengt i 24timer, og ikke i 2uker når du drar på ferie.. Lars Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Dersom automatisk restart litt sent på natten er en mulighet, vil jo dette være en glimrende løsning for oss 2002-ere på permanent basis. Men vi må ikke risikere at serveren ikke kommer igang igjen. Da får heller vi i mindretall klare oss med offline eller VATSIM (som er den mest realistiske måten) i periodene med utestenging. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.