Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal sitte ATC i kveld, og alt er klart med ATC Radar Screen BORTSETT fra at jeg ikke klarer å logge meg på fs.no serveren? Jeg har skrevet inn ip, men når jeg trykker ok får jeg opp "looking for fs-server", etterfølgt av "disconected". hva gjør jeg galt?

Skrevet

Nei, av en eller annen merkelig grunn liker ikke MP-serveren oss som enda bruker FS2002 "", og Dag må velvilligst restarte denne for at også vi skal kunne logge oss på. Da går det bra et par dager før serveren på nytt låser oss ute....

Men fortsatt god nasjonaldagfeiring ""

Skrevet

synd at ikke ny versjon er kommet før at vi har fri Torsdag og Fredag... fikk lyst og være litt CTR der hehe.... er hektisk de neste ukene, Torsdag og Fredag fri, Mandag vanlig skoledag, Tirsdag elevens valg, Onsdag Tinestafetten, Torsdag elevens valg Fredag vanlig skoledag, så er det rolig uke forhåpentlighvis første uka i Juni.... så har jeg jo snart bursdag og så er det LAN 28juni ""

Skrevet

Og hvordan skal det gå med oss "2002-ere" når Dag drar over dammen på ferie? "" Da er det ingen til å restarte serveren. Men litt seriøst; det er et mystisk fenomen dette at FS2002 ikke blir godtatt på serveren.... "" Med så mange glupinger her inne er det rart at ingen har forslag til løsning. Vel vel, 2002 er vel snart en "saga blott", men enda er det noen "steinalderfolk" her. ""

Skrevet

Jeg skal vel finne en måte å gjøre det på. Jeg kan restarte den via web, men det er ikke internett i huset jeg har leid i Florida. Derimot er det en kafé et par kvartaler unna som tilbyr trådløs internett, og der kan jeg jo ta meg en kopp kaffe innimellom ""

Skrevet

Neida, du skjønner jo at jeg bare tuller.... Ta deg en høyst velfortjent ferie og glem alt som heter servere mens du er der borte. Vi overlever nok skal du se (selv om abstinensen kommer til å rive og slite i kroppen dersom f.eks. fs.no skulle gå ned) "". Det er jo snart sommer og da får vi finne på andre ting å gjøre (hva skulle det være...? "")

Skrevet

Kan ikke du sette et fast tidspunkt å restarte den på da? Slik som resten av fs.no, f.eks klokka 04:00 om natten, da er det vel lite folk inne og flyr tenker jeg.. Da hadde jo FS2002 brukere i værste fall blitt utestengt i 24timer, og ikke i 2uker når du drar på ferie.. ""

Lars

Skrevet

Dersom automatisk restart litt sent på natten er en mulighet, vil jo dette være en glimrende løsning for oss 2002-ere på permanent basis. Men vi må ikke risikere at serveren ikke kommer igang igjen. Da får heller vi i mindretall klare oss med offline eller VATSIM (som er den mest realistiske måten) i periodene med utestenging. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...