May 16, 200422 yr Hei! Vi i BFSK har tenkt no at vi skal få til et møte før sommeren, men vi er ikke sikker på når vi skal ha det. Vi har bestemt at det skal være enten 24 eller 25Mai. 24 er den datoen som passer best for meg, Hanne og Geir. hvilken dato passer best for deg?
May 16, 200422 yr Kan helt sikkert regne med å se meg der.. 24. er den datoen som ser ut til å passe best.
May 16, 200422 yr Til informasjon er jeg også snart ferdig med de nye sidene til BFK. www.home.no/enbrklubb Den blir snart hetene www.bfk.tk
May 18, 200422 yr Her var det ikke mye aktivitet, nei. Hanne er syk, så jeg har ikke snakket så mye med hun i det siste. Vi trenger svar fra dere der ute. Foreløpig er det bare en som kommer? Det mulig alle ha henvendt seg til Hanne da, hehe Har send e-post til alle som henvendte seg i forrige innlegg om BFK (det var noen adresser som ikke fungerte) Håper på å få tilbakemeldinger MVH Geir Grønlien www.bfklubb.tk
May 19, 200422 yr Mandager er jeg ganske opptatt, så jeg kan ikke 24. mai om det blir denne datoen, men jeg håper det passer neste gang dere arrangerer et treff
May 19, 200422 yr Jau! Har skrevet deg på listen Thomas Synd ikke du Arild også kunne komme jaja. Gleder meg veldig!
May 20, 200422 yr Datoen er satt nå. Se hjemmesiden til BFK. www.bfklubb.tk Håper det passer for de fleste!