Werner Rafteseth Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Sitter ATC på ENGM i kveld, for de som er interessert. Voice og text, join på rw serveren til flightsim.no... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 Hehe, det er litt artig å se hvordan dere selv arrangerer ATC på multiplayer serveren. Det er vel litt å lære fra det også, men hvorfor starter dere ikke i VATSIM? Der kan du sitte ATC med skikkelig programvare, eller du kan fly online med skikkelig ATC! No affence mot det Werner, du gjør sikkert en strålende jobb, kom heller til VATSIM! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Skrevet 14. mai 2004 Sliter med Vatsim... flyr litt av og til, men Squawkbox har en lei tendens til å gjøre en "ulovlig oppgave" og avslutter... Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg synes det er topp med ATC på FS.NO-serveren. Jeg flyr ikke på Vatsim for det virker for seriøst.. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Jeg flyr bare Fs.no multi fordi jeg ikke greier og logge meg inn på Vatsim Stå på Werner du gjør en kjempejobb for oss som ikke har så mye peiling på Vatsim og slikt Siter
Werner Rafteseth Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 Logger på kl. 8 i kveld. Bruker Roger Wilco, de som har mic vennligst last ned dette og join der. samme ip som selve fs.no serveren Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Bruker du text i dag og? Kommer nok innom Siter
Werner Rafteseth Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 Joda, bruker tekst. Valgfritt å bruke tekst/voice, men håper at noen gidder å prøve voice også.. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 15. mai 2004 Forfatter Skrevet 15. mai 2004 Ja, så lenge fikk jeg sitte.. serveren er nede nå, vi er flere som ikke finner den... Siter
Fredrik Bachke Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Fanken heller hadde planlagt en liten tur nå Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Ok, serveren er oppe og kjører igjen. Jeg skal prøve å sitte ATC fra ca. kl 8 i kveld, men må nok lese litt til eksamen også, så det blir kun et par timer, tror jeg. Har problemer med ATC Radar Screen nå. jeg finner ingen flyplasser under ICAO, noen som vet hva jeg må gjøre? Krever den at FS2002 er inne, eller funker den med FS9 også? I går brukte jeg faktisk EICAS'n til PMDG når jeg satt ATC Jeg kan velge OSLO FIR, og trykker NEXT STEP. Fyller inn IP, og velger SEARCH. Så står det der litt, før det kommer STATUS: DISCONNECTED... kan ikke conecte noen plas... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Skrevet 16. mai 2004 Tror jeg fant ut av det... ATC Radar Screen kan kun lese av FS8 flyplasser, ikke FS9... Installerer for å prøve... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.