oddhspjoetvold Skrevet 9. juni 2000 Skrevet 9. juni 2000 Hentet i fra Roy Chaffins hjemmeside. "As usual the "Airheads", or "Desktop Idiots" I mean "Desktop Experts" are talking out of there lower orifices on the forums about the missing gauges problem that a few people are having with version 4 of the DC-3... As more research is done a proper solutions are found they will be posted on this site. Please do yourself a favor and keep away from the idiots on the Forums, if they knew what there were talking about they would be developing instead of shouting their mouths off." Og jeg som trodde jeg var hjelpsom! Siter
Andreas Eriksson Skrevet 9. juni 2000 Skrevet 9. juni 2000 Det finns ett poäng med detta..... När man har lagt ner en massa tid på en produkt som denna, och den också är helt "free,gratis" så förstår jag gott om man blir irriterad över allt klagande.... och människor som säger sig kunna göra det bättre. Risken är att vi snart tappar alla som lagar saker utan kostnad till oss. Vi borde därför vara väldigt tacksamma och låta de jobba i fred... Roy har haft detta problemet en längre tid och jag vet att han blir väldigt sliten av allt klagande... - Andreas - Siter
oddhspjoetvold Skrevet 9. juni 2000 Forfatter Skrevet 9. juni 2000 Det er ikke mot de som klager dette er rettet mot, jeg tolker det dit hen at Chaffin retter dette til alle de som prøver å hjelpe de som har problemer. Chaffin har riktignok laget et mesterverk. Selv har jeg ikke hatt problemer med flyet eller panelet. Jeg har stor glede av det! og ønsker også at alle som liker klassiske fly for samme glede ut av den som meg. Men det som blir sagt her er jo rettet mot alle de menneskene som jeg har fått hjelp av her, og andre forums! Inklusive de "billige og idiotiske" rådene jeg har gitt. Hvis du leser utdraget nøye, så ser du at han sier vi skal styre unna "idiotene" fra forumene. Odd Siter
Gjest Skrevet 9. juni 2000 Skrevet 9. juni 2000 Ja Roy sier så mye han [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] formildnende omstendighet er jo at Roy er en eksentrisk britisk kunstmaler. Kunstnere er jo en gruppe som har litt spesiell meninger om så mye [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Jan Roar Rød Siter
Erik Bjørnøy Olsen Skrevet 9. juni 2000 Skrevet 9. juni 2000 Mens vi snakker om DC3'en. Har noen en lydfil som heter r4d-1.wav ?? Mangler i zip-filen!! Mail den til meg, i så fall. ------------------ Erik "Voodoo" Bjørnøy Olsen LN-KLH http://home.c2i.net/erikols Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 9. juni 2000 Skrevet 9. juni 2000 Jeg synes ikke den tonen Mr. Chaffin legger for dagen er særlig oppbyggelig. At han i tillegg sier (sitat): "if they knew what there were talking about they would be developing instead of shouting their mouths off" bevares, å snekre paneler er egentlig ikke rocket sciense forbeholdt de få. Mange sitter på den kunnskapen uten at de nødvendigvis selv snekrer paneler. Jeg har laget en del paneler selv og av og til er det noen som får problemer med dem. Mange av henvendelsene svarer jeg på selv da jeg ofte får spørsmålene i postkassen min, men jeg ser også i div. forum at andre simmere også hjelper til med kompetent hjelp til brukere som kanskje har fått et problem med nettopp et av mine paneler. Du verden, hva hadde dette vært for en hobby hvis ikke folk skulle kunne hjelpe hverandre med flysim.-problemer uten at de på forhånd må ha dokumentert sin kompetanse med å ha lagd et eller annet. Jeg tror faktisk ikke jeg hadde orket å gitt bort en eneste pixel hvis jeg i tillegg måtte håndtere alle problemrelaterte henvendelser selv, ihvertfall ikke så lenge dette er gratisvare på hobbybasis, det er tidkrevende nok i seg selv å bygge addons. God kvalitetsikring, testinstallering blandt flere betatestere osv. eliminerer jo også at postkasser og forum fylles av rop om hjelp. Ikke misforstå; jeg har ikke noe imot Mr. Chaffin overhodet, den Dakotapakken han og en del andre har satt sammen er en fantastisk gave til oss vintage lovers, men å gå ut og kalle fellow simmers og "kunder/brukere" for airheads og idiots (hjelperne er jo også simmere) vet jeg med sikkerhet også får fellow designers til å riste på hodet, og dette har vi faktisk diskutert i FPDA ved tidligere anledninger. Slik gjør man bare ikke. Selvfølgelig kan det hende at hjelp fra andre enn designeren i sjeldne tilfeller kan gjøre mer skade enn hva godt er, men det meste her i livet er jo ikke uten risiko og her snakker vi i verste fall om et PC-kræsj (ille nok, det er ikke det [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image]). Nei, vi er alle dere forumhjelpere der ute en stor takk skyldig. Jeg har ihvertfall ennå ikke hørt andre enn Mr. Chaffin mene det motsatte. Ha en flyvende helg folkens! ...og jeg beklager en noe ukritisk miks av engelske og norske uttrykk, jeg forsøker å skjerpe meg innimellom. Dannet hilsen Olav http://www.flightsimmers.net/fpda/" TARGET=_blank>FPDA [Edited by Olav M. Rønningen 09-06-2000.] Siter
oddhspjoetvold Skrevet 9. juni 2000 Forfatter Skrevet 9. juni 2000 Det har kommet en patch som retter en del småfeil... AVSIM.com eller på "bøllas" hjemmeside... Og til deg Jan Roar, du har rett, det er vel ikke verd å legge for mye i det.. Og til deg Olav; er hundre prosent enig med deg! vi kunne risikert at ingen tok sjansen på å svare på en kar som hadde problemer! Med det resultat, at vi måtte ha ventet på en "ekspert Uttalelse" eller "Guru". Det som er så givende med denne hobbyen, er folk som kommer med råd, selv om det er feil. Selv de feilaktige rådene jeg har fått, har vært konstruktive...fått meg til å ekskludere en løsning Odd [Edited by oddhspjoetvold 09-06-2000.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.