Skrevet 7. mai 2004 20 år Hei.Jeg hadde planer om å spille inn en lydfil,men vet ikke hvordan jeg går frem her.Jeg har Ms sidewinder headsett med mic..Noen som orker å forklare hvordan jeg skal gå frem osv..?
Skrevet 7. mai 2004 20 år Hva med å prøve [start]Programmer-Tilbehør-Underholdning-Lydinspilling. Dette er oppskriften for Win98. Filene lagres i *.wav format.
Skrevet 7. mai 2004 20 år Problemet er jo da at du får dårlig kvalitet. Jeg personlig har et program som fulgte med lydkortet (creative) Du må nok skaffe deg et lydopptaksprogram hvis du ikke er intresert i å bruke win98 lydinspilling.. Det er også mulig å bruke Windows Movie Maker (følger med xp) til å spille inn lyd
Skrevet 8. mai 2004 20 år Kvaliteten kan du velge selv i Win Sound Recorder, så lydkvaltieten er den samme som på andre programmer. Problemet er vel heller at det er en limit på 60 sek. opptak.
Skrevet 8. mai 2004 20 år Hei Du kan prøve et lite program som heter Goldwave. I tilegg til opptak har det også en del redigeringsmuligheter. Du finner det her . Mvh PerA
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.