Steinar Grindstein Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det er en ting jeg lurer på; Å det er om det er nok atcer til å bemanne alle centra og de støsrste flyplassene i norge samtidig? Grunnen får at jeg lurer er at det kunne ha vert artig med en kveld der mest mulig var bemanett å det var mye Trafikk i norge på Vatsim Siter
Thomas Gundersen Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, det er nok ATC til det, problemet er å få så mange til å stille samtidig. Men det hadde vært utrolig gøy! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Skrevet 6. mai 2004 Hmm! Kansje man skulle prøve å få til dette en gang!! Siter
Simen F Røiseland Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det ble jo arrangert et fly-in på Vatsim i februar eller noe, men da brøt serverene sammen fordi det ble for mye trafikk Siter
Gjest Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det arrangeres jo såkalte "fly-ins" hvor det er en del ATC bemannet, men det har vært lite av det i det siste... Noe sånt er dypt savnet Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 var engang da ENOS_V_CTR ENSV_V_CTR og ENBD_V_CTR var på... btw: har ENOS_V_CTR lov og dekke ENSV_V_CTR og ENTR_V_CTR+ENOS_V_CTR hvis ikke noen andre dukker opp på ENSV eller ENTR? Siter
Vegar Mikalsen Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 var engang da ENOS_V_CTR ENSV_V_CTR og ENBD_V_CTR var på... btw: har ENOS_V_CTR lov og dekke ENSV_V_CTR og ENTR_V_CTR+ENOS_V_CTR hvis ikke noen andre dukker opp på ENSV eller ENTR? På VATSIM er dette lov. Ikke nødvendig, men hvis ATC er hyggelig og har lite å gjøre, så kan han hjelpe deg hvis du skal til en destinasjon i nabosektoren hans. Ikke noe problem. Når jeg er Oslo ACC pleier jeg å gjøre det når jeg har lite å gjøre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.