Skrevet 5. mai 2004 20 år Maskina krasjet her om dagen og følgelig må alt av FS installeres på nytt. Det meste er nå fikset, men jeg har et problem med å få Full Screen og så går alt veldig hakkete. Dette var også et problem når jeg kjøpte maskina. Den gangen fant noen her på forumet ut at det hadde å gjøre med lydkortet mitt og at jeg måtte laste ned noe som heter Dxdiag. Dette ligger nå klart, men jeg husker ikke hva jeg måtte gjøre for å få dette til å funke. Noen som kan hjelpe?
Skrevet 5. mai 2004 20 år Forfatter Takk for svar! Men det har jeg gjort. Etter at dette var gjor var det noe jeg måtte merke av under fliken Direct X files....? Men hva....?
Skrevet 5. mai 2004 20 år Forfatter Nei... Hvordan skal jeg forklare dette da... Jeg synes å huske at det var en DirectX Fil jeg måtte fjerne. Anyone?
Skrevet 6. mai 2004 20 år Kanskje du skulle installere DirectX på nytt? Kan lastes ned fra Microsoft. Dxdiag er bare et diagnoseverktøy.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.