Skrevet 4. mai 2004 20 år Nå hennstiller jeg alle som kan til og benytte CA, de trenger det, og de er billigst på OSLO - HAUGESUND etc. Hvorfor jeg skriver dette? Tja, har flydd CA for første gang i går og i dag, oppdaget at de er billige og at de har presset SAS til lavere priser. Nå er det i følge media en situasjon som tilsier at OSLO-HAUGESUND trues av stopp. Bare en liten oppfordring til selvhjelp for de av dere som flyr disse strekningene.
Skrevet 4. mai 2004 20 år og dette er hentet fra Coast Air sin hjemmeside: Dagens ruteprogram vil dermed viderføres. Haugesund - Oslo vil i utgangspunktet videreføres ut mai. Så oppfordringen din kommer nok for sent ser det ut til
Skrevet 4. mai 2004 20 år Men for å gi SAS konkurranse etter Coast legger ned, har jeg noe på gang. Ådne
Skrevet 5. mai 2004 20 år Beklager. Det er bare meg som vet det, og en annen part. Ingenting kommer ut av meg. Vent å se. Ådne
Skrevet 5. mai 2004 20 år Dette kan bli moro! Jeg venter i spenning jeg også, Ådne! Alt som kan presse ned prisene på markedet er bra, vet du...
Skrevet 6. mai 2004 20 år Tja.... at dei snusar på ruta er vel ingen røyndom. Men om det vert noko AV er noko heilt anna hehe
Skrevet 6. mai 2004 20 år NAS vurderte jo Haugesund, men det var før den heller mislykkede etableringen i Molde. Så med den erfaringen i bakhodet så det spørs om de tør å prøve seg på Haugesund, som kun har et marginalt større marked. Jeg vil heller tippe at NAS går inn på OSL-KRS
Skrevet 6. mai 2004 20 år Når Norwegian satser på en rute midt på dagen, når det er dårlig trafikk (og mange Braathensavganger) er vel det ikke nødvendig med enda en slik rute, tror det hadde gått bedre om de hadde reist på morgen/kveld Den gang ei, vi her i Molde koser oss med tanken på at det er dyrere å fly fra Oslo til Molde enn Oslo til Kirkenes...
Skrevet 6. mai 2004 20 år Det er nå ikke dyrere å fly til Molde fra Oslo, enn noe andre byer i Sør-Norge med SK/BU
Skrevet 6. mai 2004 20 år Iflg. TV2s prissjekk for noen dager siden kostet en bilett der SASBRA ikke hadde konkurranse **** mye, mens de dumpet prisene andre steder. Eksemplet Oslo-Molde vs. Oslo-Kirkenes ble da brukt. Mulig de har dumpet prisene litt siden da og, hvem vet med SAS
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.