Agnor Bertheussen Skrevet 1. mai 2004 Skrevet 1. mai 2004 Det jeg spørger om her, er om moske nogen vet om der findes en Flyvemaskin der rækker helt til USA, fra ENGM, men ikke af de store. Brændstofmængden tillater vel moske ikke helt sikkert at rejse så langt med en 737 700. Jeg og min styrmann, Christian, planlægger en slik rejse i nærmeste framtid. Hiv dig gjærne med!!! PS: Skal flyve på Vatsim med de store flyvemaskinene, og VIA Denmark, siden der er så meget billig fuel at faa tak i. Siter
Christian Sager Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Ja.. da var vi på vei over til Statene! Jeg flyver en Boeing 747-400 og Agnor flyver Boeing 737-700 Vi beregner å være framme i om Ca. 6.5 timer.. noe som vil være ca. 11.30 norsk tid. Vi flyver selvfølgelig på VATSIM, og har du Serv Info så kan du jo se hvor vi befinner oss! Ha en fin dag alle sammen!! kommer til å rapportere progress etterhvert Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Skrevet 2. mai 2004 Ja, da var vi kommet godt igang. Jeg på FL340 pga mye vekt og Christian på 400. Urettferdig at han skal ha den der [noen skumle ord] 747 maskina si. Vi cruiser mot Island, Keflavik og retter deretter nesen mot Chicago Ohare, og håper på å ha visual med den gode gamle flyplassen Merril C Meigs. Vi mimrer tilbake til FS4 og FS5.0 der vi satt og så på 16 fargers seilbåtene som seilte langs grunna ved Chicago Downtown. Gode minner, gode minner, da min storebror var instruktør for meg og vi tok touch and go`es med Experimental`en HAN hadde bygget. Nå er det Cpt. Bertheussen (little brother) som er sjefsflyger, og brodern har bare 1/500 av timeant. mitt. Vi vil vel komme tilbake med mer informasjon etterhvert. PS: Ser det er meldt en hurricane ved foten av Teopeskysten, Canada. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.