Mathias Ganss Skrevet 7. juni 2000 Skrevet 7. juni 2000 Hei igjen!! Jeg har igjen et spørsmål. Denne gangen til FS2000. Jeg har flydd FS siden FS4.0 og har altid vært fan, men jeg har bare drevet med download av fly og scenery i ca et halvt år. Har fått øynene opp for hvor mye bra som finnes ute. Men mitt spørsmål er som følger: Når jeg f.eks. lastet ned den nye Norwegian Airports eller norske flyplasser som den heter på norsk, og jeg innstalerte dette så dro jeg til Flesland. Her var det nemlig slik at i steden for at rullebanen hadde lagt seg "over" den andre, så hadde den lagt seg ved siden av. Nå hadde jeg altså to flyplasser som lå oppå hverandre med to rullebaner. Bygningene fra Default FS2000 scenery lå nå inni hverandre. Dette ser ikke bra ut og rakker kraftig ned på kvaliteten. Er det noen som vet hvordan jeg kan få bort den default rullebanen og bygningene fra Fleasland og også flere andre flyplasser i Norge? Det ville være til stor hjelp! På forhånd tusen takk!! Vennlig hilsen Mathias!! Siter
Bjørn Olav Henjum Skrevet 7. juni 2000 Skrevet 7. juni 2000 Hei. Dette bør ikke skje dersom du har installert helt etter boka. Sjekk at informasjonen i 'scenery.cfg'-fila stemmer - spesielt det med 'exclude'. ------------------ Bjørn Olav henjum@privat.cybercity.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.