Per Bråtebæk Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Hei! Jeg har kjørt oppdatering på FSnavDB (create new database) Etter det mistet jeg alle waypoints,intersektions,low and upper airways og grensene mellom de forskjellige FIR. Opplysningene finnes,men de vises ikke på kartet. Noen som har noe forslag om hvordan jeg får disse tilbake? Det hjelper ikke å bruke statusbaren. mvh Per Siter
Hans Utne Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Hei Per, Hvis du beskriver hva du gjorde, så kan det være lettere å finne løsningen på problemet. Antar at du har lastet ned nye navdata fra www.navdata.at, og benyttet automatisk installasjon, og deretter oppdatert databasen (create database, ikke "create new database")? Mvh Hans Siter
Per Bråtebæk Skrevet 25. april 2004 Forfatter Skrevet 25. april 2004 Hei Jo, jeg brukte "create new database" pga jeg har lastet ned noen flyplasser som ikke var med i FSNAV fra før,blandt annet LGAV i Hellas.De nye plassene kom med,men så mistet jeg mye annet... mvh Per Siter
Hans Utne Skrevet 25. april 2004 Skrevet 25. april 2004 Per, Når du så oppdaterer databasen, forsøk å fjerne "tick-off" for LGAV, dvs kun ha med originale scenery's, og se hvordan det går. Mvh Siter
Per Bråtebæk Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 Hans Nå løste jeg problemet ved å kopiere inn en backup som jeg hadde på FSNAV,så får jeg heller klare meg uten oppdateringer.Men uansett.. takk for hjelpen! mvh Per Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Visst du vil gjøre et nytt forsøk, Kjør den database saken med dei ekstra sceneries du måtte ønske, og derretter kjør siste airac fra Navdata Lykke til Siter
Einar Halvorsen Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Når dere skal kjøre databaseoppdatering i FSNav så skal dere benytte kommandoen "create database". Når kjøringen er ferdig skal dere avslutte med bruk av exit. Ikke lag noen ny database eller lagre med nytt navn e.l. Jeg kjører alltid en oppdatering etter innlegging av nye data eller scenery, også etter innlegging av airac-data. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.