Skrevet 22. april 2004 20 år Forutenom flightsim.no, hvilken FS relatert nettside besøker du mest i løpet av uken?
Skrevet 22. april 2004 20 år Sjekker daglig Avsim og Simflight + diverse forum som PMDG, PSS og Dreamfleet ect.
Skrevet 23. april 2004 20 år mine er: 1. www.airpics.com 2. www.airliners.net 3. www.vg.no 4. www.dagbladet.no 5. www.nettavisen.no 6. www.dvdarkivet.no 7. www.sprett.net 8. www.flightsim.no
Skrevet 23. april 2004 20 år Key Publishing Ltd. Forums Forumet er ikke direkte FS-relatert, men berører de fleste aspekter ved militær og sivil luftfart.
Skrevet 23. april 2004 20 år Premium Medlem AVSIM og sjekk denne: simviation.com ------------------- Gunnar v. d. Meeren
Skrevet 23. april 2004 20 år www.flightsim.com Syns denne er bra jeg; tror den er størst også. Rask og fin på nyheter og et meget bra filbibliotek!
Skrevet 24. april 2004 20 år Flightsim.com er en av de minst brukervennlige sidene jeg kan tenke meg, den er rotete fra topp til tå og har gyselige farger... Bruker bare biblioteket der til nød. Mine mest besøkte sider (FS eller ikke) VG.no Flightsim.no Er de to eneste som får mer enn 10 besøk hver dag... Ellers kan jeg nevne; Avsim, Galmann, min egen epost og Aftenposten.
Skrevet 25. april 2004 20 år fs.no, de fleste forum, avsim's paneldesign forum, og aftenposten (stopp-bare popups og ikke overfylt av reklame) downloader ikke så mye. syns også fs.com har ett håpløst design, foruten at det i tillegg koster penger - noe som gjør den mer eller mindre uaktuellt å besøke.
Skrevet 25. april 2004 20 år Min liste: 1. Flightsim.no 2. Avsim.com 3. Airliners.net 4. MRAI 5. Project Open Sky 6. Project I3D 7. Flightsim.com
Skrevet 25. april 2004 20 år www.itavisen.no www.bilnorge.no www.wrc.com www.flightsim.no www.aftenbladet.no og en del til..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.