April 22, 200422 yr Hei! Er det en Antonov på Flesland idag? Det ser slik ut på web camera'et til BT hvertfall (bak terminal bygget)
April 22, 200422 yr Jepp idag er det ein Antonov AN124 på BGO Ta turen opp og fotografer den for oss BFSK har to utsendte på "oppdrag" der idag
April 22, 200422 yr Hei! Jeg kunne dessverre ikke være med å spotte den i dag da jeg skulle på seilflykurs. Men jeg håper dere fikk tatt noen fine bilder
April 22, 200422 yr Hei! Jeg kunne dessverre ikke være med å spotte den i dag da jeg skulle på seilflykurs. Men jeg håper dere fikk tatt noen fine bilder Bilder ble detr, også av Titan Bae 146
April 22, 200422 yr Jaja, kanskje like bra jeg ikke var der, når vi er samlet tre eller fler for å vente på uvanlige fly tør de jo aldri å lande
April 22, 200422 yr Jaja, kanskje like bra jeg ikke var der, når vi er samlet tre eller fler for å vente på uvanlige fly tør de jo aldri å lande Vanlighvis er det nok at jeg og en viss annen person er der for at de ikke vil lande
April 22, 200422 yr Kansje jeg tar turen opp! Vet du/dere når den drar igjen? Den drar i morgen tidlig..
April 23, 200422 yr Vanlighvis er det nok at jeg og en viss annen person er der for at de ikke vil lande No comment