Skrevet 21. april 2004 20 år Selv har jeg ikke vært borti disse virtuelle flyselskapene, men jeg har jo kikket litt på sidene dems og slikt. Men det jeg lurer på er om feks Virtual Braathens og Scandinavian også kommer til å slå seg sammen som i virkeligheten? Er bare et spørsmål jeg kom på nå i farta.
Skrevet 21. april 2004 20 år Så vidt jeg har skjønt diskuterer de nå å slå seg sammen til VirtualSASBraathens
Skrevet 21. april 2004 20 år Tja...Virtual Braathens blir kanskje Virtual SAS/Braathens. Men å slå oss sammen med SVA var en ganske god idè synes jeg Skal ta det opp. Dessverre er ledelsen i VBRAA...tja hva er de? Ikke til stedet i hvertfall...Men skal undersøke
Skrevet 21. april 2004 20 år Hvis virtual Scandinavian og virtual Braathens slår seg sammen til SASBraathens vil vi ha et VA som kun flyr domestic i Norge. (I hvertfall hvis realismen skal opprettholdes.) Det tror jeg ikke Virtual Scandinavian er interessert i. Men jeg vet ikke sikkert
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.