Christian Sager Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Hehe, sjokk ikke sant?? offentliggjør min neste Charter tur her med en gang, hvis noen mot formodning skulle ønske å henge seg på. Turene hittil har vert relativt ensomme, bortsett fra turen fra Gran Canari og Lanzarote da;) Neste tur går også til et sydlig reisemål. og denne gangen er det Cypros som står for tur. Mer informasjon vil komme, men regner med at turen blir lagt til Lørdag 24.04 Håper da at noen vil være med... PS. hvis det er noen som vet hvos jeg kan finne GND og ILS kart til dette reisemålet så hadde jeg satt stor pris på om jeg hadde fått vite det... Siter
Arild Oldervoll Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Jeg kan desverre ikke være med på turen din fordi jeg skal fly seilfly (RL) Men jeg håper du får en flott tur med litt selskap, er vel en skikkelig tur for Ivar&Co dette? Siter
Daniel Eliassen Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Kan godt hende at jeg får tid til å være med Siter
Arne Brathole Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Mulig jeg blir med deg Christian, hvis Lanarca er målet.. Siden jeg skal dit i sommer .. Får se om jeg får ta meg fri fra festingen en helg nå.. Kan trenge en pause, merker jeg og lommeboka Siter
Christian Sager Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 er nok Larnaca som er målet ja.. selv skal jeg til Mallorca i sommer.. så det blir en flight dit i nærmeste fremtid igjenn;) jeg har forresten funnet kart så hvis det er ønskelig kan jeg sende på Mail. regner med at Departure blir kl. 18.00 norsk tid.. men er ikke helt sikker enda Siter
JM Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hehe, jeg skal også bl.a. til Mallorca i sommer Kanskje vi sees der da Siter
Christian Sager Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Kanskje det;) skal ned i MAI. Anngående den Charter flighten. Kan ikke fly i helga:( Mista nettet, og får det ikke tilbake før til neste uke. forhåpentligvis Mandag Tror jeg utsetter den til Fredag 30. April eller Lørdag 01. Mai:( noen som vil være med da? Siter
Gjest Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Heisann Christian, takker for turen tidligere i dag Jeg er med om du flyr den fredag, i et tidspunkt fra 15.00-19.00 (for departure, hvorfor ikke dra fra Kvernberget eller Molde? ) Siter
Christian Sager Skrevet 26. april 2004 Forfatter Skrevet 26. april 2004 joda, det kan vi kanskje gjøre.. men det blir en liten endring i planene.. skal sette opp en ny tråd med ruten jeg kommer til å flyve. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.