Skrevet 15. april 2004 20 år Holder på med med en hjemmeside der jeg skal linke til Flightsim.no. Noen som vet om det finnes ferdige bannere jeg kan bruke?
Skrevet 15. april 2004 20 år Forfatter Litt uklart det spørrsmålet mitt. Mente om det fantes andre bannere. Litt mindre....
Skrevet 15. april 2004 20 år Ta personlig kontakt med Dag Johansen via mail f.eks? Og den banneren kan du jo beskjære og gjøre mindre i et bildebehandlingsprogram som f.eks photoshop.
Skrevet 15. april 2004 20 år Forfatter ikke meninga å fornerme noen. Mente bare jeg hadde sett slike her for en stund siden.
Skrevet 15. april 2004 20 år ikke meninga å fornerme noen. Mente bare jeg hadde sett slike her for en stund siden. neida, det går helt fint. håper at du får fikset det. Lykke til
Skrevet 15. april 2004 20 år ikke meninga å fornerme noen. Mente bare jeg hadde sett slike her for en stund siden. Kanskje jeg utdypte meg litt feil.! Ble ikke fornermet
Skrevet 15. april 2004 20 år Kan man bare ta bannere fra en side å bruke den som link? Jeg har også tenkt på å gjøre dette ben må man ikke spøre webmaster først(Dag)?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.