Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekka kartene for Bodø og sammenlignet med samme område i ASRC (sektorfilen var nordic) og da fant jeg ut at det fantes ikke noe LIRBO1A depature for RWY07 på kartet men det gjorde det i ASRC... mens PODUX1A ikke finnes i ASRC men på kartet... tror sektorfilene må oppdateres... noen andre en meg som har lagt merke til dette? (dette var ved ENBO)

Skrevet

Hei Per-Kristian,

For det første, den filen du benytter, hvor gammel er den, og hvor har du lastet den ned?

For det andre, det kan (og det er) avvik i sektorfilene som du finner på VATEUDs webside, ikke mye men litt.

Du kan også være obs på at nye nav-data for Norge blir offentlig 15 april, iht siste AIP Norway. Det meste av dette skal da være med i nye filer fra VATEUD (iht ham som setter filene sammen).

Mvh

Skrevet

Per-Kristian,

Du sa intet om hvilken dato det står på sektorfilen, evt hvor du hentet den fra.

Når det gjelder AIP CDen, så er din gammel. Den siste er merket AMDT 02/04, dato er 15 april 2004, dvs den er effektiv kommende torsdag.

Mvh

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...