Skrevet 10. april 2004 20 år Har kjøpt ei ny stikke. Den forrige tok veld. Men høyderoret peker bare nedover. Hvis jeg holder i stikka, så går det greit, men i lufta så går det galt. Hvis jeg har aktivert FMC (flyr PMDG), og jeg slipper stikka, så går det flyet rett ned, og da kopler FMC ut. Også på bakken, peker det bare nedover. Drar jeg stikka opp, og slipper så går roret til dit det skal. Men etter noen sekunder, så peker det nedover. Noen som vet som kan være galt. Dette gjelder for alle fly. Balanse rorene fungerer fint. Ådne
Skrevet 11. april 2004 20 år Forfatter Nå har jeg fått meg ny stikke. Og avinstallert og kalibrert opp og ned i mente, men når jeg slipper stikka, så fyker krysset opp i ruten, når jeg kalibrerer. Sist gang jeg innstallerte den samme så gikk det greit. Men ikke nå. Er det noen som har hatt det samme problemet? Når jeg slipper stikka, så fyker krysset opp. Det vil si i simaulatoren at høyderoret peker nedover. Ådne
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.