Poul Jensen Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Er der andre end mig der pludselig ikke længere kan få Roger Wilco til at koble op på Flightsim.no's multiplayer server? - Har ellers ikke tidligere haft problemer med dette. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nå har jeg aldri prøvd å koble opp mot multiplayer serveren, men jeg tror nok det er noe galt med serveren, ikke roger wilco. Mitt forslag er at dere kobler dere opp til en ny server, et forslag kan jo være en av VATSIM serverne.. 195.78.48.15/flightsimno for eksempel? Siter
Håkon Helgesen Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Nja kansje dere kan bruke vår server for å sjekke om det funker? IP / adressen er: [color:"red"] vnas.hopto.org:3783 [/color] webmaster Virtualnorwegian.com Siter
sven erik johne Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 apropo Roger wilco i dette emmne, har flightsim.no sin egen roger wilco ip??? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Du bruker samme IP på RW som på MP. Problemene der er at serverne "henger seg oppe" titt og ofte slik at voice ikke fungerer, og at vi som enda har FS2002 ikke kan logge oss på Siter
Dag Johansen Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Nå er RW i gang igjen. Det hele var en forglemmelse fra min side Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Fint, men kommer fortsatt ikke inn på MP-serveren med min FS2002. Dersom det bare er meg som bruker 2002 så er det kanskje på tide å legge inn platene som jeg har liggende her Er bare redd for en ytterligere nedgang i framerate med 2004 inntil jeg får råd til å skifte ut PC-en med noe nyere..... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Takk og takk. Du er nå snill du Litt dumt at du må restarte serveren hver gang vi 2002-ere ikke kommer inn. Edit: hmmm... kom visst ikke inn likevel Andre med 2002 som kommer inn? Jeg har ikke gjort noen forandringer med routeren og det har jo fungert før. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.