Ivar Hakli Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hei Vi skal kjøre en utklareringstest på Peer Eland (CTR) fr Danmark. Jeg har planlagt å kjøre denne testen lørdag 10 april klokken 20.00 lokal tid. Peer kommer til å logge inn som ENGM APP og være der en stund (1 time...) Håper ingen andre har booket denne tiden, evt at det vil være mulig å slippe til. Håper på det sterkeste at det blir noen fly i luften over ENGM på denne tiden, både VFR, SID/STAR, og piloter som trenger vektorering. Still opp og la det bli litt trafikk... Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Skulle så gjerne stilt opp, men drar til Gardermoen om 40 min, skal nedover mot Spania i en ukes tid, så det blir stille fra meg fremover! Riktig god påske! Siter
Ivar Hakli Skrevet 11. april 2004 Forfatter Skrevet 11. april 2004 Jeg vil takke alle som stilte opp å fløy en tur på testen til Peer igår og sørget for at han fikk litt trafikk å bryne seg på. Han bestod testen, så nå har vi en dansk ATC som kan bemanne ENGM. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.