Gjest Skrevet 3. juni 2000 Skrevet 3. juni 2000 Hei! Har jeg gått glipp av noen datoer her, eller er det blitt julaften alt? Ny Dakota og ny SquawkBox nesten på samme dag? Da er det vel grunn til å spørre, er det ikke? :-)) mvh Arnt Kalseth Siter
oddhspjoetvold Skrevet 3. juni 2000 Skrevet 3. juni 2000 Med Dakotaen er det ihvertfall julaften hver eneste dag! Siter
Øystein Eker Skrevet 5. juni 2000 Skrevet 5. juni 2000 Det ble ihvertfall bursdag!! Fylte rundt år 1.6. Hadde bestemt meg for lenge siden å kjøpe B17 II til meg selv. Helskuff at den ikke har kommet ut ennå. Igjen er det de beste gavene fra mine flysim venner gratis!! Loaded inn norske flyplasser til FS2k. Deretter Dakken. Olav- du får en utfordring med å matche panelet. De gutta har lagt lista vanvittig høyt. Innflygningen til Sola i tusmørket er perfekt. Høyder og vinkler på bygninger er 100%. Bilene på veien (sett fra Maxi bygget) er en drøm der de kjører fra Sola sjø og forbi Quality hotellet. - Kunne ha skrevet 10 sider til om Sola - 10 sider om FBU - 10 sider om OSL. En personlig takk til dere alle som bidrar til å heve en dårlig flysim fra M$ til et kvalitetsprodukt. Deilig at topp -produktene var på plass til bursdagen. Off topic: Ble lurt/kidnappet under flystevnet Sola og dro til Egersund. Surpriseparty - den hårde kjerne av kompiser dro meg med på fergetur til Danmark. Kom hjem med endel hjerneceller avbrent igår. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.