Julian Barratt-Due Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Heisann! Jeg og Ivar Skaugstad reiser til Lanzarote i morgen tidlig, vi har departure klokken 0900 Norsk lokal tid, og logger på VATSIM senest 0830(norsk) Det hadde vært supert om en(gjerne fler) snill/snille ATC kunne ha sendt oss avgårde i morgen! Takker så meget Siter
Fredrik Hoel Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Utsett departure 4-5 timer så kanskje jeg kan logge på Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 Ja da er vi godt på vei! Tusen takk til Hans Utne som satt på ENOS CTR og sendte oss avsted! Ha en riktig god dag! Mvh Julian og Ivar Siter
Hans Utne Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Julian, Vel, saken var vel den at jeg ikke hadde noen rolig nattesøvn etter CPTen igår, og våknet allerede kl 0400UTC. Husket da at dere hadde en request på forumet om bemanning (for tidlig etter normale forhold, spesielt for oss som ikke har påskeferie), men bestemte meg for å gi litt igjen for deltakelsen under CPTen. Håper turen gikk fint videre sydover til Lanzarote. Mvh Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Joda, den har gått så bra så Vi har fløyet litt rundt i Spania nå, og ankommer vel ENGM i morgen tidlig rundt 0600 norsk tid hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.