Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Nytt nr. av Flynytt har kommet, og over to sider dundrer Kjell Arild Bersås til med flott fotoartikkel av VFR-flyging i fs9. Bra jobba Kjell Arild! Fine og naturtro bilder, og god PR for simme-aktiviteten. ""

Skrevet
"" Eg og vil ha det hehe.... kjem vel i morgon då eller noko? hehe
Skrevet

Var fine bilder ja! "" Bra å få med dette i flynytt, og som nevnt tidligere god PR! Nå får jeg liksom vist folka i flyklubben hva jeg virkelig holder på med "" Er tvil om dem har forstått meg riktig noe ganger når jeg forteller fra sim til virkelighet. Tror endel forbinder fs med eldre versjoner som FS4. Mange som spør hvordan jeg gidder å bruke tid på å se på flat mark liksom osv osv... "" Men akkurat dette var utenom klubben da...mer i vanlig skolemiljø..

Men igjen...flott bilder! ""

Skrevet
  • Forfatter

Vet du ikke det? Posten har gått over til syklende bud. Det sparer etaten for flerfoldige tusener hvert eneste år. Postmannen ble sist sett syklende opp Dunderlandsdalen, så du har ham nok på døra utpå dagen i morgen... ""

Skrevet
Var fine bilder ja! "" Bra å få med dette i flynytt, og som nevnt tidligere god PR! Nå får jeg liksom vist folka i flyklubben hva jeg virkelig holder på med "" Er tvil om dem har forstått meg riktig noe ganger når jeg forteller fra sim til virkelighet. Tror endel forbinder fs med eldre versjoner som FS4. Mange som spør hvordan jeg gidder å bruke tid på å se på flat mark liksom osv osv... "" Men akkurat dette var utenom klubben da...mer i vanlig skolemiljø..

Men igjen...flott bilder! ""

Og for de som ikke har fått det med seg så skal Oslo Flysimklubb ha stand på Starmoen i mai i forbindelse med flystevnet der. Da setter vi opp noen maskiner med FS på og en maskin med ATC.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …