March 28, 200422 yr I kveld skal Newton besøke Ørland hovedreddnings sentral på Ørlandet, hvor de flyr seg en tur med det godt kjente SeaKing helikopteret. Se Newton på NRK1 i kveld klokken 18:30. Glem heller ikke "Flyplassen" (OSL verson) på TVNorge i kveld klokken 20:00
March 28, 200422 yr Jepp dette blir ein bra kveld. Fy hel*vete kor det bles under ein Sea King når ein ligg i sjøen
March 28, 200422 yr Der kom du meg i forkjøpet, jeg skulle akkurat til å minne alle sammen på om dette programmet. Jo dette blir spennende, selv om newton er for en ung tenåringsgenerasjon så er det mye interesant, serlig når det handler om fly/helikopter.
March 28, 200422 yr Jepp dette blir ein bra kveld. Fy hel*vete kor det bles under ein Sea King når ein ligg i sjøen 40-50kts....
March 28, 200422 yr Seaking'en er temmelig brutal ja.... Fekk oppleve den på nært hold under ein redningsaksjon her for to veker sidan... ufattelig å sjå heile maskina forsvinne i all snøen den piska opp når det landa.....
March 28, 200422 yr Snart så snart, har nå annongsert til hele huset og nabolaget av TV`en er opptatt fra kl 20:00, kan til tider være vanskelig å komme til
March 28, 200422 yr Hva kan jeg si, den som annonserte programmet glemte å se på! Gikk glipp av det jeg også, Gardermoen også
April 3, 200422 yr Hva kan jeg si, den som annonserte programmet glemte å se på! Gikk faktisk glipp av det jeg å, men det gikk i reprise utrolige 2 ganger så jeg fikk sett det, det gikk fredag og Lørdag om jeg ikke tar feil. Utrolig til å være NRK