Joachim Skjønberg Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Bare lurer litt på hvor mange som flyr på mp`en her. Selv gjør jeg det. Har i hvertfall lagt merke til at en håndfull ( munnfull ) har sluttet. Gått over til vatsim? Siter
Svein H. Enge Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Så lenge enkelte elementer har som hobby å torpedere annen trafikk for å ødelegge er det ikke særlig stimulerende. Siter
Jan Petter Hovland Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg tror at det å fly på mp'en går i perioder. Man spiller en stund, så blir man lei. Og etter en stund, så spiller man, før man blir lei gjenn. Og etter det så spiller man gjenn for så å bli lei... sjønner? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Jeg tror at det å fly på mp'en går i perioder. Man spiller en stund, så blir man lei. Og etter en stund, så spiller man, før man blir lei gjenn. Og etter det så spiller man gjenn for så å bli lei... sjønner? Skjønner, fløy lenge, ble lei, og nå har jeg begynnt å fly igjen Siter
Roy Halvorsen Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 FS.NO har jeg kuttet helt ut. Det er for mange som tulleflyr og oppfører seg ufint på flyplassene og ingen som har kontroll over dette. Noen henger over deg med helikopter når du skal ta av, og andre bare taxer inn i deg. Så kommer det en cessna 180 i 2 mach. Nei der er jeg ikke mere. Ikke alle gjør det, men noen. Jeg flyr på vnas.hopto.org som er Virtual Norwegian sin egen server. Der gjør man ikke slikt, for da er det rett ut. Man kan heller ikke bruke FSNav på FS.NO. Det kan man på VNAS. Der er det også ubegrenset med flygere på serveren. Ikke alltid så mange der, men det er seriøs flyging. Alle er velkommen til å fly hos oss. Adressen er vnas.hopto.org Hilsen NAX010 Siter
Håkon Helgesen Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Helt enig med Roy! En del (ikke alle) som kjeder seg når de er på FS.NO sin server har en lei tendens til å la dette gå utover de som er der for å simulere en flight. Personlig liker også jeg også det å bare fly på måfå med et extra300s men driver ikke å flyr opp ned med en 737 bare for at jeg kjeder meg, hehe. Hos oss tar vi kansje ikke prosedyrene 100% men vi koser oss, og når det blir kjedelig, så kobler vi oss av serveren, enten det eller så står man i ro og prater liksom. Til helgen setter vi opp en enda større server som skal kunne hoste enda flere piloter (enda mer enn unlimited....slå den) i tilleg vil vi sette opp en RW server for de pratesalige. Ta turen innom hos oss og opplev gutter som koser seg med simmen og lærer/ler litt av hverandre. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Ja for all del: Prøv VNAS sin server Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Skal gjøre det i nærmeste fremtid Siter
Sondre Aabø Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 VATSIM gutta, det er tingen det, liker dere ikke surr og rot når dere flyr så er VATSIM tingen, her kan alt fra VFR til IFR til F-16 lavflygning i nordnorge gjøres, alt som gjøres på ekte kan gjøres på VATSIM. Så HVORFOR venter dere ? Siter
Poul Jensen Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Den nye server i sætter op til RW, bliver det med samme adresse som den man flyver på? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.