Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fauk meg ein tur på VATSIM i går.

I løpet av turen opplevde eg minst ein gang at eg ikkje mottok klareringar. Første gang gjaldt det descent klarering. ATC hevda at han hadde sagt det til meg via voice, og sendt via tekst. Men eg mottok ingen av delene.

 

Seinare opplevde eg at eg ikkje fekk handover til neste ATC-sone.

Er det fleire som har opplevd dette? Er litt kjedlig å ikkje få dei klareringane ei skal pga hikk i systemet... Går ut ifrå at problemet ikkje lig på min PC då eg fekk alle andre klareringar so meg skulle frå dei andre kontrollsonane undervegs....

 

Nokon som veit kva som har skjedd?

Skrevet

Hei Torstein

 

Det var meg som var ATC da du var ute og fløy i går kveld. Joa jeg sendte deg alle klareringer både på tekst og voice. (eller i omvendt rekkefølge da. "" ).

 

Du reagerte ikke på noen av dem, derfor jeg spurte deg om dette. Jeg ga deg H/O til app på Værnes i god tid før TMA slik at du skulle rekke å descende sikkert og app tok deg også til seg. Jeg sendte også H/O på tekst til deg.

 

Så hva som skjedde her aner ikke jeg. Jeg hadde flere andre fly i går kveld og hadde ingen problem med dem verken på voice eller tekst.

Så i ditt tilfelle så har det nok skjedd ett eller annet slik at du ikke fikk klareringene. Kan bare beklage og aner ikke hvor feilen/årsaken ligger.

Skrevet

Heisann Einar. Eg var kalr over at det var du som var ATC "" Men tenkte at det var opp til deg om du ville at alle skulle vite at det var deg. Eg fekk ikkje handover heller.. dvs eg mottok den aldri.. så ein eller anna plass var det nok ein svikt i systemet... men det heile gjekk fint og flott.. kom litt høgt inn, men Ivar ordna det med å vektorere meg inn for ein visual approach med 2.5 NM final approach hehe.. hadde ein smule høg puls då ja "" ... Men du veit... ting funkar ikkje alltid.. satsar på at det funkar neste gang hehe

Skrevet

Kan også legge til at det egentlig er piloten som skal be om nedstigning (med mindre det er på grunn av trafikk, da skal ATC gi ordre). Men ATC kan gi klarering til nedstigning før piloten ber om det om trafikkbildet og arbeidsmengde tillater det. Etter at piloten har fått denne klareringen kan han selv bestemme når han skal starte nedstigningen med mindre ordet immediately blir brukt av ATC.

Skrevet
Heisann Einar. Eg var kalr over at det var du som var ATC "" Men tenkte at det var opp til deg om du ville at alle skulle vite at det var deg. Eg fekk ikkje handover heller.. dvs eg mottok den aldri.. så ein eller anna plass var det nok ein svikt i systemet... men det heile gjekk fint og flott.. kom litt høgt inn, men Ivar ordna det med å vektorere meg inn for ein visual approach med 2.5 NM final approach hehe.. hadde ein smule høg puls då ja "" ... Men du veit... ting funkar ikkje alltid.. satsar på at det funkar neste gang hehe

 

Ikke redd for å stå frem jeg. "" Joda du fikk alle HO du skulle ha så her er det nok systemet som har sviktet oss begge to.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...