Skrevet 15. mars 2004 20 år Har ett flykart på veggen ved siden av pc.Der er det i en rute avmerket alle plasser med anmerkning om danger etc.En plass er det totalforbud og overfly,og jeg lurer på hvor den ligger.Den heter Presterodkilen nasjonalpark.Har prøvd å lete og spørre men ingenvet
Skrevet 15. mars 2004 20 år Presterödkilen ligger like ved Tönsberg, rett i utkanten av sentrum. på östsiden. Området er viktig for trekkfugler såsom svaner og ender.
Skrevet 15. mars 2004 20 år Forfatter Tusen takk for svaret,jeg har stadig lurt på dette når jeg har sett på kartet.har sedd i atlasen min,men fant ingenting.spurt andre simmerkompiser,men ingen har hatt peil,så det er jo virkelig strålende at det må en svenske til for å vite plasser i Norge,he,he.Tusen takk for svar.Da var den gåten løst.
Skrevet 15. mars 2004 20 år Hehe....er såkalt utvandra nordmann da....og grunnen til at jeg kjenner til Presterödkilen er at jeg bodde på Nötteröy för jeg flyttet og gjorde litt svenske av meg Men morro var det....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.