Skrevet 10. mars 2004 20 år Sakset fra Boarding.no datert 9. mars: "Jarlsberg Fritidssenter vant "Sikkerhetstrofé 2003" Luftfartstilsynets Sikkerhetstrofé1 for 2003 er tildelt Jarlsberg Fritidssenter A/L. Senteret har bidratt til flysikkerheten gjennom utvikling av et avansert driftssystem for flyplassen på Jarlsberg. Det var Luftfartsdirektør Per-Arne Skogstad som overrakte hederstegnet til styreleder Olav Harefallet den 9. mars 2004."
Skrevet 10. mars 2004 20 år Jippi.. Har jo ikke akkurat vært så mye tullball der nei, annet enn de IDIOTENE som har reket rundt der på natta og laget livet surt for oss alle der oppe.
Skrevet 10. mars 2004 20 år Disse nattelige aktiviteter er: Pumpe ut 3000 liter flybensin ut over hele området. Innbrudd i hangarene. Ramponering av fly. Stjele deler av fly. (Propeller ol.) Innbrudd hos flyklubben (Ramponering med brannslokker ap.) Innbrudd hos fallskjermklubben. (Ramponering og stjeling av fallskjermer) Innbrudd hos modellflyklubben. Ramponering og stjeling av utstyr). Noen folk har for lite å gjøre på natta tror jeg. Fritidsproblemer kaller jeg det.!!!!!
Skrevet 10. mars 2004 20 år Ikke for å legge frem usannheter, men dette virker også litt mistenkelig... Ikke var det strøm koblet til eller noe som helst. Hmmm..
Skrevet 10. mars 2004 20 år Fritidsproblemer kaller jeg det.!!!!! Søvnproblemer, pleier jeg å kalle slikt hvis det foregår om natten. Men det er synd at noen alltid må ødelegge for andre, skjønner ikke at de finner tilfredstillelse i noe slikt.
Skrevet 10. mars 2004 20 år Forfatter Det er verken fritidsproblemer eller søvnproblemer vel, men "vanlig" kriminell aktivitet for om mulig å finne noe av verdi, og kanskje få herje og lage litt f...skap samtidig? Problemet med plassen er jo at den ligger veldig usjenert til, og det direkte skumle er jo når det fikles med fueltanker. Får håpe det tar en slutt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.