Christian Sager Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Tenkte å legge turen til GCLP (Gran Canari) snart.. og i den forbindelse lurer jeg på om noen føler for å delta på denne turen... Skal fly SAS MD81/90 nedover.. regner med at jeg klarer det uten stopp.. Turen tar Ca. 6 timer, og kommer til å foregå på Vatsim... hvis noen har lyst til å være med så er det bare å si fra;) kommer tilbake med dato for turen.. men regner med at det blir ganske snart Siter
Christian Sager Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Skrevet 10. mars 2004 Foreløpig dato for turen: 11.03.04 Kl. 18.00 Kan ikke si noe fast før jeg får vite om jeg skal på jobb eller ikke.. men skal jeg ikke det så blir det sydentur Siter
Daniel Eliassen Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 Jeg får se om jeg får tid Hadde vært gøy å ta en tur Siter
Christian Sager Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Skrevet 16. mars 2004 Flight Plan kan fåes ved å sende mail til: sagerc@online.no Har ikke hørt noe om jeg skal jobbe på torsdag enda, så jeg regner med at da går turen nedover kl.18.oo hadde vert kjekt om noen ville være med Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.