Einar Halvorsen Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Som kjent for de fleste nå er det felles vACC for Skandinavia en realitet. Selv er jeg valg som ansvarlig leder for alle events, flyins etc som vi skal arrangeres av vårt eget vACC og som blir arrangert av andre. Jeg skal også ha kontakten mot andre vACC's eventgrupper. Dette innebærer at all informasjon om fremtidige event fra nå av ikke blir postet på dette forumet, men på SCA-vACC's eget offisielle forum og etterhvert også websider. Jeg anbefaler derfor at alle som vil holde seg orientert om hva som skjer både i Skandinavia og ellers i Europa på eventsiden om å sjekke SCA-vACC's forum. Dette gjelder også i forhold til treninger for både ATC og piloter. SCA-vACC's forum vil være stedet der all info om vårt nye vACC blir å finne, både om opplæring, oppgraderinger, planer, spørsmål og svar etc. Veldig lurt å sjekke her daglig. Flightsim.no vil nok også i fremtiden være den store møteplassen for oss alle sammen på mange områder, men alt som har med det nye vACC å gjøre blir å finne på SCA-vACC's eget forum. Dere finner det her: SCA-vACC Forum Registrer dere her og da kan dere også komme med synspunkter, kommentarer og meningsytringer. Husk at alle registreringer skal skje med fullt navn. Siter
Jan Kristiansen Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Som Einar sier - Alt kommer fra nå av til å skje fra ACCSCA (Scandinavian vACC), og derfor denne orientering til Dere fra tidligere Training Director i vACC Norway: Alle som har forespurt om Online Testing for upgrade til høyere rating vil nå etterhvert bli overlatt til ACCSCA Training Department for videre fremdrift. Vi overfører alt av data som har med dette til ACCSCA Training Department i disse dager og Dere vil da bli kontaktet etter hvert derfra om den videre fremdrift og hvordan dette vil foregå. Det vil nok bli en del forandringer fra det som har vært i vACC Norway, men dette vil det bli informert om fra Training Department i ACCSCA og på Deres web-sider når disse kommer online. Training Director eller Chief executive of Training (ETd) er Olof Bergenstam accsca5@vaccsca.org I en overgangsperiode inntil ting har falt på plass vil jeg selvfølgelig være behjelpelig om det er ting Dere lurer på. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.